21 Ekim 2007 Pazar

AŞIKIM SANA

20 ŞUBAT 1973

SEVİYORUM....Kimi mi? A........'i. Hayatımda ilk defa
s e v i y o r u m.
Hem de aşka inanmayan ben yıldırım aşkına tutuldum. Şu anda çok mu mutluyum , yoksa mutsuz muyum bilemiyorum.
İçim karmakarışık bir durumda. Vücudumun yorgunluğunu hissetmiyorum bile...Tek düşüncem ondan gelecek mektubun gecikmemesi.Zihnim hep bu düşünceyle meşgul.Allahım gerçek sevmek bu mu acaba? Yoksa yanılıyor muyum...O da benim sevdiğim kadar seviyor mu beni, üzülüyor mu benden ayrıldığına.?! Ahhh... bir emin olabilsem beni sevdiğine...O anda dünyanın en mutlu kişisi ben olurdum.Tanrım hayırlıysa bizi birbirimize yaz....
Şu anda B........şarkı söylemeye başladı, onu yazmalıyım:
"Çok görmeyin ne olur,
Bırakın seviyorum...
Dünyalar sizin olsun
Ben onu istiyorum
Razıyım ağlatsa da
Bin bir derde atsa da
Naz edip yalvartsa da
BEN ONU SEVİYORUM.

0 yorum: