22 Ekim 2007 Pazartesi

UYGULAMALAR

18 MART 1973

Yarın uygulamalar başlıyor...İlk dersi Mithat Paşa Kız Lisesinde dinleyeceğim.Öğretmenlik yaklaşıyor. Çok mutluyum.Ve ilk dinleyeceğim dersi Ü........ anlatacak. Biraz önce denemesini yaptık. o anlattı ,ben dinledim.

21 Mart
Üç gündür uygulamalara gidiyoruz.İlk gün Mithat Paşa Kız Lisesinde; ikinci gün Atatürk Ortaokulunda; üçüncü gün de Namık Kemal Ortaokulunda ders dinledim.Seneye de biz ders anlatacağız.
Bugün sinemaya gittik.Dönüş ve Zeyno oynuyordu. Fena değildi.

Şu anda A...........'i düşünüyorum.Öbür odadan gelen radyonun sesini dinliyorum..".Elbet bir gün kavuşacağız; bu böyle yarım kalmayacak.İkimizin de saçları ak, öylece durup bakışacağız. Belki bir deniz kenarında el ele maziyi konuşacağız.Benim içimde yanan bir alev. Sevgilim ne zaman buluşacağız..."
Mektubu ne zaman gelecek? İnşallah fazla gecikmez...


25 Mart

Yirmi üç mart günü A.........'in ikinci mektubunu aldım. Daha geç geleceğini sandığım için çok çok sevindim. E...........ile Dilbilgisi çalışıyorduk.Ü....... de oturuyordu. Mektubu alınca E........yanımızda olduğu için pek okuyamadım.Hadi derse devam , diyip duruyordu.Zaten mektubun renginden kuşkulanmıştı. Çaresiz başladık çalışmaya ama bende dikkat sıfır...Tam o sırada dinlediğimiz derslerle ilgili kritiğin saati erkene alındı , haberi geldi de E........'den kurtuldum.
Salonun arkasına geçtim, rahat rahat okudum mektubumu. Aynı gün cevabını yazdım.

0 yorum: