13 Kasım 2007 Salı

EY' CİK

"
Öyle uzaktı ki o,
Sanki yarı karanlık
Ölsemdi.

Bir kez gördüm görmesemdi de
Kör olsam
Ölsemdi.

Uçtu uçacaktı göğsündeki güvercinler
Bir uçsa
Ölsemdi.

Korsan gemisi maviliğin
Açık deniz
Ölsemdi.

Dağ gecelerinde onun
Çoban uykularımla ben kaval dinlercesine
Ölsemdi.

Öyle yakın ki
Dayanamıyordum ey
Ölsemdi.

Sevgiyi özetliyordu yaşarken
Onu kapsamak üzre
Ölsemdi.... "
(F.H. Dağlarca)


22 HAZİRAN 1974
SAMSUN

SEVGİLİ GÜNLÜK,
Samsun'da yazdığım son sayfa olacak sanırım bu...Çünkü dönüş hazırlıklarına başladım bile...Son bir hafta kaldı.Hiç olmazsa kitaplarımı toplayayım dedim. Sen geldin elime... Vedalaşmadan bırakamazdım seni...Bugüne kadar her derdimi seninle paylaştık. Hiç yakınmadan dinledin beni. Dostluğu, sevgiyi, acıyı bölüştük seninle...
Bugünkü sınavım da çok güzel geçti. Bekle beni okullar, geliyorum.Geride dört sınav kaldı. Pazartesi Uygulama, salı Halk Edebiyatı, perşembe İngilizce, cumartesi de Sanat Tarihi...
Hayırlısıyla şonuçlar istediğim şekilde bitse....Annemlerin gelmesine bir hafta kaldı...Yaşasın.! Çok özledim hepsini...

Diğer konu....Şimdi hiç açmayayım o konuyu... Korkuyorum.

Elveda Samsun, elveda gençliğim, elveda öğrencilğim...
HOŞÇA KAL.....

0 yorum: