29 Şubat 2008 Cuma

29 ŞUBAT'TA NİKAH

Bugün bir tanıdığın nikahına gideceğim, diyince arkadaşım, mutlaka damat istemiştir bu tarihi diye espiri yaptı. Böylece dört yılda bir kutlarlar diye de ekledi...

Kimin istediğini bilmiyorum. Belki de öyle denk gelmiştir.
Çok kalabalıktı. Çoğu davetli ayakta izledi töreni. Şahitler alkışlandı, gelinle damat alkışlandı. Sadece Belediye Başkanı hiç ama hiç kimse tarafından alkışlanmadı... Oysa, nikahı Belediye Başkanımız kıyacacak, diye çok da coşkulu duyuru yapılmıştı, mikrofonla...

Başkanın alkışlanmama öyküsü ilk değil. Pek çok toplantıda buna tanık oldum.

Aslında iyi bir insan. Tanışıklığımız eskilere dayanıyor. Ama iktidar uğruna yanlış tercih yapınca bu hallere düştü. Daha önceleri başka partinin adayı olmuş, seçilememişti. Son Belediye Seçimlerinde iktidarın adayı oldu ve seçildi. Ne kazandı bilmiyorum ama dostlarının pek çoğunu kaybettiği kesin. İkinci kez aday gösterileceğini sanmıyorum. O zamanlar "Değiştim " diyerek oy toplamaları gerekiyordu... Artık bu süreç tamamlandı. Şimdilerde yine değişerek eski durumlara döndüklerine göre kendilerinden olan bir aday göstereceklerdir. Yani bizim başkan, başkanlık uğruna, diğer insanları yönlendirmiş oldu. Şimdi başkanımız iki tarafa da yaranamıyor... Oy verenler hem ona hem de kendilerine kızıyor. Oy vermeyenler ülkenin yaşamak zorunda kaldıklarını gördükçe çok kızıyor. Yani ne İsa'ya ne de Musa'ya yaranabildi bizim başkan...

Değer miydi ?

0 yorum: