27 Şubat 2008 Çarşamba

AMAN SAÇI GÖRÜNMESİN DE


5 yorum:

Adsız dedi ki...

bi kaç kişinin yüzünden herkesi yargılamanız çok yanlış. geniş düşününn derim ben.başka söze gerek yok!!!!!

aysema dedi ki...

Yorumunuz için teşekkürler...
Size katılıyorum. Benim eleştirmek istediğim kişiler, dini sadece türbana indirgeyip, siyasete, ticarete, kendi çıkarlarına alet edenlerdir. Bu kişiler dine de saygısızlık ediyorlar. Kadınlarımızı da öne sürerek gelecekleriyle oynuyorlar.
Saygılar...

Adsız dedi ki...

birkaç kişi yüzünden kapalı olanları böyle yadırgamanız çok saçma ve cahilce. bende ATATÜRKÇÜYÜM deypte buna zıt hareket edenleri gösterebilrm. sonuçta her zmn bi konu da istisnalar olabilr. sizin istisnaları değil geneli göstermeniz gerekir.bunu yapanı değlde namazını kılanı göstermiosunuz. işte sacma olan bu

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız,

Namazını kılanlara, gerçek dindarlara saygımız büyük. Burada yerilen bu gençler de değil.Gençler, sevgilerini paylaşıyor, diyip geçilir de. Kavga edeceklerine sevsinler de denebilir.

Ama dinciler, dinle ilgiyi şekle dönüştürmüş, dini her türlü pisliği öertmek için bir örtü olarak kullanır olmuştur. Kendileri siyasette, ticarette,ahlaksızlıkta dini kullanmışlardır.

Ele verir talkını, kendi yutar salkımı durumundadırlar.

Bu fotoğraf, onların durumunu ortaya koyuyor, onun için eleştiriliyor.

Sizler gibi pek çok dindarın dini duygularını sömürüyorlar. Onlara kanmamak gerekir değil mi?

Adsız dedi ki...

sehvetin dini olmaz.
bize ne ki birakalim herkes nasil istiyorsa öyle davransin.
kisin ortasinda el kadar miniyle dolassin, o üsümüyorsa bana ne?
hem dindar hem sevisgensede bize ne? hem basi acik hem alkoliksede bana ne? baskanin zabitasi miyiz biz?herkes cocuk gibi birbirinin kusurunun pesinde, kendimize bakalime efendim. mesela benim ne kusurlarim var düzeltmem gereken, ne cok kitap var okumam gereken ve ne cok hayallerim...
baskasindan banane!