15 Mart 2008 Cumartesi

ERİKLER ÇİÇEK AÇTI

Bahar geldi...
Erik ağaçları beyaz gelinliklerini giydi. Ve neredeyse her erik ağacının yanında bir bahar dalı, pembe çiçekleriyle baharı kucaklıyor.

Bu sabah baharın etkisiyle mi bilmem daha bir mutlu açtım gözlerimi sabaha.
Sevgili Bekir Çoşkun'un "Arılar" konulu yazısını keyifle okudum. Ona bir eposta gönderdim. Dostlarla aynı duyguları paylaşmanın gönül hoşluğunu yaşadım. Dün yazdığım "Arı Beyi Açıkladı " yazımı bir kez daha okudum. Bir okuyucum yorum yapmıştı. Ona da teşekkür yanıtımı yazdım.

Yazmak yaşamak gibi oldu bende. Okunduğunu bilmek de ayrıca mutlu ediyor kişiyi... Türkiye'de 38 ilde birileri yazdıklarınızı okuyor. Ankara, İstanbul en başlarda yer alıyor. Dünyada 10 ülkeden az da olsa ziyaretçilerinizin olması anlatılmaz bir duygu... İsveç'ten bir kişi 8 sayfa okumuş. Almanya'dan 39 kişi sitenizi ziyaret etmiş. İngiltere, Fillandiya, Bulgaristan, Belçika, Amerika,Bulgaristan,Romanya'dan ziyaretçilerin olması ne güzel. Hepsine selam olsun.

Ziyaretçilerin ülkemizdeki dağılımına baktığımda da tüm bölgelerimizdeki illere dağılmış durumda olduğunu görüyorum. Hepsine gönül dolusu sevgi ve saygılarımı iletmek istiyorum buradan...

Bahar geldi. Baharla birlikte tüm doğa canlandı. Yaşasın! Erikler çiçek açtı. Deniz daha bir güzelleşti. Kayaların arasından yeşil yeşil, sarı sarı, pembe pembe çiçekler, sarmaşıklar başını uzattı. Güneş daha parlak bakacak bundan sonra...

Yaşama bizler de güzel bakalım, doğadan daha çok yararlanalım. Birbirimizi kucaklayalım. Sevdiklerimize zaman ayıralım. Değerlerimizi koruyalım. Ülkemizi sevelim. Çalışalım, çok çalışalım. Paslanacağımıza yıpranalım. "İşleyen demir ışıldarmış." atasözümüzün doğruluğuna inanarak çalışalım. Kolay elde ettiğimiz, özen göstermezsek kolay yitirebileceğimiz haklarımıza bilinçle sahip çıkalım.Çocuklarımızın geleceğiyle oynayanlara karşı uyanık olalım.

Güzel ülkemizin güzelliklerini, zenginliklerini hakça paylaşalım. Kimseye haksızlık yapmayalım, kendi haklarımızı da koruyalım, gerekirse savunalım. Doğal kaynaklarımızı elimizden almak için çaba harcayanlara birlikte dur , diyelim. Bu ülke bizim. Ülkemize, ulusumuza sahip çıkalım. Birlik olalım. Ülkemiz üzerinden oynanan oyunları iyi görelim, oyuncularının oyunlarını bozalım. Bizi bölüp parçalayıp güçsüz bırakmak isteyenlerin tuzaklarına düşmeyelim. Geleceğimize ancak birlikte sahip çıkabiliriz, bunu aklımızdan çıkarmayalım.

Birden coştum galiba... Affedin, bahar sarhoşluğuna verin lütfen... Güzel tatil gününüzün tadını çıkarın. Benim dershaneye gitmem gerekiyor şimdi. Görüşmek üzere hepinize günaydın. Tüm günleriniz aydınlık olsun. Sevgiyle kalın, dostça yaşayın...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Hocam;
Çok iyimsersiniz.Keşke bende sizin gibi iyimser olabilsem, keşke sizin gibi eriklerin çiçek açtığını görebilsem. Ama malesef Bizim buralarda ( !) Ne erikler çiçek açabiliyor, ne de insanlar gülümseyebiliyor.Eriklerin çiçek açması, baharın gelmesi elbetteki sevindirici.Ama milletin tek gıdası olan ekmek derdinde. Sakın yanlış anlamayın et, sebze falan demedim sadece Ekmek dedim. saygılarımla
A.ÖZTÜRK

Adsız dedi ki...

Haklısınız ne diyebilirim ki...Yalnız hakça bölüşmekten de söz ettim yazımda. Ne yazık ki ekmek bulamayanlar, kendilerini, kandıranların kucağına bırakıyor çaresizce.Önce yoksullaştırıyorlar sonra da sadaka veriyorlar. Oysa çözüm balık tutmayı öğretmekte. İş olanağı yaratmada.Çalışanların olanaklarını geliştirmede.Mirasyedi gibi her şeyi satıyorlar.Satılacak bir şey de kalmadı artık. Moral olsun istedim. Saygılar...

Adsız dedi ki...

Sn.Öğretmenim
A.Öztürk Arkadaşım ekmek demiş.Ekmek lazım ama miydemiz hasta.DOKUNUYOR!
Yazılarınızı bekler olduk.Yüceltmek için söylemiyorum? Birikimlerinizi güzel yorumlamanıza ilgim var.Başarılar dilerim.
EMİR

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim yorumunuza...
Saygılar.