16 Nisan 2008 Çarşamba

İLHAN SELÇUK ve TURHAN ÇÖMEZ ve AHMET HAKAN

İkisinden de özür diliyorum...

Ahmet Hakan'ı Kanal 7 yıllarından tanıyorum. Düşüncelerime tamamen karşı bir kanal. Ama ben aykırı olanı da merak etmişimdir hep. Ne düşünüyorlar, nasıl yorumluyorlar, neleri önemsiyorlar ? Bilmeden, öğrenmeden, araştırmadan, tek yanlı yönlendirilmelerden kaçınmak için yaparım bunu... Sağlıklı karar vermek, haksızlık yapmamak için de diyebilirim...

Ahmet Hakan'ı o yıllarda tanıdım. Haberleri sunuyordu. Söylediklerine katılmam olanaksızdı ama yine de beğeniyordum sunuşunu. Diğer magazine dönüşmüş ana haberlerden daha ciddi bir duruşu vardı ve inananlar üzerinde etkiliydi.

Sonra değiştiğini söylemeye başladı. Kuşkulandım. Ama zaman zaman yazılarını okumaya devam ettim. Hatta bir yazısından sonra onu eleştiren bir ileti gönderdim kendisine. Alıp almadığını bilmiyorum, yanıtlamadığı için. İnsanları kandırmamasını istemiştim kendisinden. Değişmediğine inanıyordum o sıra. Sanırım kendisinin de bir bocalama devresi oldu.

Neyse efendim, bugün onun değiştiğine inanmaya başladım, Hem de olumlu bir değişiklik olduğuna... Tarafsız bakmaya çalışıyor sanırım. Ben de okumaya devam edeceğim.

İkinci kişi Turhan Çömez... Başından beri dikkatimi çekiyordu. Çok farklı bir duruşu, doğru saptamaları vardı. Ona inanmayı çok istiyordum ama kuşku duymadan da edemiyordum. Çünkü hem eleştiriyor hem de aralarında kalmaya devam ediyordu. Bugün artık onunla ilgili kuşkularımdan da kurtulmuş gibiyim. İzlemeye devam edeceğim.

Ve İLHAN SELÇUK... O , kendimi bildiğimden beri hep vardı yaşantımda. O ve Cumhuriyet Gazetemiz. Hep güvendim, hep inandım. Okudum, öğrendim ve aydınlandım...
Sevgili İlhan Selçuk, çabuk iyileş ve dön aramıza... PENCEREM açık seni bekliyorum. Hadi çabuk ol... Sağlıkla... Sensiz olmuyor...

4 yorum:

Sibel dedi ki...

Adaletli davranarak, kendi mantığınızla, başkalarının etkisinde kalmadan kişiler üzerinde değerlendirmeler yaptığınız için tebrik etmek isterim sizi. Benim de uygulamaya çalıştığım budur genelde. Etki altında kalmadan uzaktan izlemeyi başarıp sonra katmak özüme.
Komple aynı düşüncedeyiz sizinle aslında:)) Tüm iyi dileklerim İlhan Selçuk'dan yana. Değerlerimize çok daha fazla ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde Tanrı'ya dua ediyorum bende.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

İnsanları yerden yere vurup, öldürdükten sonra çok severiz! Bizim gibi düşünmiyenleri ise dua ile havale ederiz? Fikirler zenginliktir. KATILMASAKTA!
EMİR:)

aysema dedi ki...

Sevgili Sibel,
Düşüncelerini paylaştığın için teşekkürler. Tüm amacımız iyiye, güzele doğruya ulaşmak için değil mi ?

aysema dedi ki...

Sevgili Emir,
Doğru söylüyorsunuz. Her söylenene katılmak zorunda değiliz ama dinlemek, kendimizi onun yerine de koymak zorundayız.
Paylaştığınız için teşekkürler...