30 Mayıs 2008 Cuma

HANİ GÖZYAŞIM AKMAYACAKTIN ?



Şöyle ne istiyorum biliyor musunuz ? Kocaman haşlanmış bir mısır alıp yolda yiye yiye yürümek... Görüyorum, alsam mı diye düşünüp vazgeçiyorum. Dün de öyle oldu...

Bitti... Yarın son gün... Her bitiş bir başlangıç değil mi ? Yarın yaşantımda yeni bir sayfa açılacak... Yarın başka bir gündür, ne olacak bilinmez. Yoo ben biliyorum... Gelecek anlamındaki yarını bildiğimi söylemiyorum... Cumartesi günü son dersimi vereceğim.Dolabımı boşaltacağım, kitaplarımı alacağım ve veda...

Vedalaşmaları hiç sevmiyorum. Zaten bırakacağım uzun zamandır biliniyordu. Bir yıldır bunu söylüyordum. Birkaç kez de yazdım. Söyledim, yazdım ; çünkü aslında kendimi ayrılığa hazırlamak istiyordum. Hazırım artık.

Hazırım... Evet evet çok hazırım...Hazırım da neden gözlerim dolu dolu şimdi? Neden ? Neden ? Neden ?

Bitti...

Bitti...

Bitti...

Ben emekli bir yazın öğretmeniyim artık...

Bitti.

Yarın haşlanmış mısır alacağım, yolda yürüye yürüye yiyeceğim.
Yiye yiye yürüyeceğim...Yapabilir miyim bunu? Sanmıyorum, yollar çok kalabalık ve ben bu şekilde görünmek istemiyorum.

"Hani ey göz yaşım akmayacaktın?" Akmayacaktın! Söz vermiştin, akmayacaktın...

Ama bitti...
Bitti işte...
Bitti.
Ve ben ağlıyorum...
Burnumu çeke çeke ağlıyorum...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Hocam;
Sizin gözyaşlarınıza dayanamam. Okuyunca bende duygulandım. Ama ne mutlu ki Emekli olabiliyorsunuz. Esas ağlaması gereken bundan sonraki nesiller , Bakalım onlar da sizin gibi mutlu sona erişecekm?, emekli olabileceklermi? yoksa mezarda mı emekli olacaklar.
Olsun be hocam Medya ve yazın dünyası sizin gibi bir Edebiyatçı'yı bünyesine alıyor. Aramıza hoş geldiniz hocam

Adsız dedi ki...

A.ÖZTÜRK

Adsız dedi ki...

" Söyle sevda içinde türkümüzü
Aç bembeyaz bir yelken... "

Saygılar...

Adsız dedi ki...

Neye olursa olsun , " başlamak " güzel şeydir. Çünkü her başlayış bir şey yapmak , bir sonuca varmak hevesinin ilk adımı değil midir ? Yolunun açık olsun sevgili öğretmenim. Öğretmeye devam...

Adsız dedi ki...

Son zil çalmadan ders bitmez...
Bir Limandan ayrılık vedası, Öbür Limana selam olacak.
EMİR:)

aysema dedi ki...

"Yolumuz gurbete düştü
Hazin hazin ağlar gönül
Araya hasretlik girdi
Hazin hazin ağlar gönül

Bu mudur senin eserin
Sinemi yaktı kederin
Ölürsem olmaz haberin
Hazin hazin ağlar gönül

Beyhani'yim budur halim
Senden ayrı düştü yolum
Bu hasretlik bana zulüm
Hazin hazin ağlar gönül

Beyhani(söz)
Ali Ekrem Çiçek(müzik)

Tüm yorumlarınıza teşekkür ederim...

kelime dedi ki...

Bence ogretmenlik bitmiyor, tersine buyuyor. Eskiden bir sinif dolusu ogrenciniz vardi, simdi internet kadar:)))

sevgiler,
hic bitmesin.

kelime