14 Haziran 2008 Cumartesi

DALDAN DALA

Evdeyim, işe nereden başlayacağımı bilemiyorum... Ne çok iş birikiyor bir süre ara verince. Hangisinden başlasam diye düşünürken kendimi bilgisayarın başında buldum. Yorgunum ama tatlı bir yorgunluk. İşe yaramış olmanın verdiği huzurla dolu yüreğim. Sevdiklerimi mutlu ettim ve döndüm.

Şimdi yuvamdayım. Birkaç gün sonra yeniden yollara düşeceğim. Bu kez İstanbul; ardından İzmir ,Dikili ,Sarımsaklı, Ayvalık kısaca Ege'de tatile merhaba... Bence tatili hak ettik. Deniz, güneş ve kumsallar... Daha çok yüzeceğim planım bu... Daha çok okuyacağım, daha çok yazacağım. Biraz da taş okey oynayacağım yazlıkçı dostlarımızla. Ohh şimdiden bir ferahlık geldi üzerime. Hayali bile güzel...

Kızım mezun oldu. Küçük tatlı cadı da bitirdi okulunu. Artık o da büyükler kervanına katıldı mı ne ? Ama benim için o hiç büyümeyecek gibi görünüyor. Oysa nice büyük dediklerimizden çok daha akıllı, mantıklı... Kararsız kaldığım pek çok konuda, çaktırmadan, onun akıl yürütmelerinden yararlanmışımdır. Öyle sağlam bir düşünme sistemi, hayatı, ilişkileri planlama yeteneği var ki bana çekmediği kesin. Sanırım babaya çekmiş. Ben daha çok duygusal ağırlıklı bakıyorum olaylara. İkisi birbirini bütünlemiş anlaşılan. Duyguyla düşünce harmanlanmış güzel bir bütünlük oluşturmuş çocuklarımızda. Ayakları üzerinde duran, kendi sorunlarını kendileri çözebilen birey olup çıkmışlar. Bir ana-baba başka ne ister ki bu yaşamdan. İşimiz bitti mi ? Tabii ki hayır. Ama önemli bir bölümünü tamamlamış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz şu sıralar. Bundan sonra da nerede, ne zaman, hangi durumda gereksinmeleri olursa bize yanlarındayız gücümüz ölçüsünde. Her ana-baba gibi... Çocuk büyüten, okutan herkesin aynı mutluluğu tatmalarını istiyorum yürekten. Çocuklarıma da binlerce teşekkürler ediyorum yüzümüzü hep güldürdükleri için. Yolları açık, mutlulukları sürekli olsun...

Ve yarın sınava girecek tüm çocuklarımıza da başarılar diliyorum. Kazanacakları okullar gönüllerine uysun...

Yarın dershaneye son kez gideceğim. Geleneksel kahvaltı var. Çocukların sınavdan dönüşünü bekleyeceğiz, beklerken de birlikte kahvaltı yapacağız. Benim yaptığım "kısırı" beğendiklerini biliyorum. "Kısırı" da alıp bir kez daha veda etmek için yarın dershaneye gideceğim. Bu kez biraz daha mı heyecanlıyım ne?

2 yorum:

Galeni dedi ki...

Size hem iyi tatiller diliyor, hem de tatil süresince yazılarınızdan uzak kalacağımız iiçn üzülüyorum...

aysema dedi ki...

Teşekkürler Galeni... Tatilde de yazmayı düşünüyorum. Sevgiler. Yeni yazılarını bekliyorum.