18 Haziran 2008 Çarşamba

DÜĞÜNÜMÜZ VAR


Yarın yolculuk başlıyor.

Cuma günü, 20 Haziran'da, yeğenim Ozan 'ın düğünü var İstanbul'dayız...

Ne de çabuk büyüdüler. Daha dünmüş gibi hatırlıyorum doğum haberini alışımı...

Dersteydim. Arkadaşım Nermin Öğretmen, heyecanla sınıfın kapısını çaldı. Açtım, elinde bir telgraf... Ben de heyecanlandım. Okudum, içim sevinçle doldu... Hala olmuştum ilk kez. Sınıfa girdim, öğrenciler meraklı bakışlarla bana bakıyordu. Haykırma isteği geçti içimden, ben hala oldum, diyecektim ; demedim, tuttum kendimi; gülümseyerek derse devam ettim...

İşte o bebek, bugün askerliğini de yapmış bir avukat ve evleniyor. Yaşam bu güzellikleriyle anlam buluyor.

Düğün... Tüm aileler bir araya geliyor. Dostlar, arkadaşlar, akrabalar toplanıyor. Büyükler küçükler birbirleriyle kucaklaşıyor... Sevinçler, mutluluklar paylaşıldıkça büyüyor, büyüyor, büyüyor...

Keşke hep düğünlerde buluşsak...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

GELİNCİKLER

Sabahleyin kozasından bakan gelincikler,
Sorar bu dünyaya:
- Ne dersin ?
Kanatlanıp uçalım mı ?
Çiçek olup açalım mı ?


Mutluluklar herkese...

Adsız dedi ki...

Bir ömür mutluluklar dilerim.
EMİR:)

aysema dedi ki...

Ne kadar duyarlısınız. Yorumlarınız mutluluklarımıza mutluluk katıyor.
Sizlere de sonsuz mutluluklar dilerim...Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Mutlu olsunlar...

aysema dedi ki...

Teşekkürler...