8 Haziran 2008 Pazar

YAŞAM DEVAM EDİYOR


Bugün tüm hastalara, hastalıklara küçük bir mola verdik ve Ankara'nın güzelliklerine merhaba dedik.

Ankara'nın güzel yüzü Kavaklıdere... Tunalı Hilmi Caddesi... Küçükesat...

Ne çok özlemişim burayı... Evde annemin kokusunu tüm benliğimle hissediyorum. O, aramızda bizimle yaşıyor. Her köşede birbirinden güzel anılar. Her odada ayrı ayrı geçmişin tortuları. Sevdiklerimizi yitiriyoruz, bize kalan içimizde yaşattıkarımız. Onu ziyarete de gideceğim Karşıyaka'daki son durağına. Rahat uyu canım annem, huzur içinde...

Bugün Tunalı Hilmi Caddesi'nde Lezita'da bir süre konakladık. Kardeşimin ısmarladığı dürüm döner , oldukça lezzetliydi. Dün de babamın ısrarıyla Sakarya Çarşısı'nda döner ekmek yedim. Uzun zamandır yememiştim. Ankara'ya gelip de Sakarya'nın dönerinden tatmamak olmazdı değil mi ?
Mudo'nun dondurmasından sonra Kuğulu Park'ın güvercinlerinin arasından geçip oturduğumuz bankta suyun serinliğini hissetmek, kuğuların süzülüşünü izlemek oldukça iyi geldi bana...

Ve Ankara'nın çağdaş yüzlü insanlarıyla aynı havayı paylaşmak güzeldi. Burası gerçek anlamda Başkent'te olduğunuzu hissettiriyor size. Ruhunuzu dinlendiriyor. Güzellikleri görmek, sevdiklerinizle paylaşmak... Her türü sıkıntıya karşın yaşamın tadına varabilmek zorundayız değil mi ?

Emeklilerin boş zamanı kalmıyor, diyor babam. Gerçekten de öyleymiş. Birkaç gün daha buradayım. Sonra evime döneceğim. Bu kez de düğünler, törenler başlayacak. 20 Haziran'da İstanbul'da yeğenimin düğünü var.
28 Haziran'da da küçük kızımın mezuniyet töreni... Ne güzel, ne güzel!
Bekle beni İstanbul...

Başka etkinlikler de var. Ve yaşam devam ediyor...

4 yorum:

kelime dedi ki...

Gelsin düğünler, gelsin mezuniyetler:)

Ankara'ya selam.

kelime

jade dedi ki...

Şu sıralar blogda ankaraya dair çok yazı okuyorum.

www.kirlibotlar.com

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Istanbul'u da unutmayınız lütfen. Tunalı hilmi yok ama, Bağdat caddesine gideriz...

sevgiler.

aysema dedi ki...

Yorumlar için çok teşekkür ederim.
Sevgili Jade hoşgeldin. Ankara'daydım on beş gündür. O nedenle Ankara'dan söz ettim.Başkentimiz güzel, daha güzel yönetilmeyi hak ediyor.

İstanbul başka, bambaşka güzel. Bağdat Caddesi, Bostancı, Mecidiyeköy,Taksim, Beşiktaş, Adalar, Bebek ve diğerleri ve Boğaziçi... ve ve ve... geliyorum. Hepsinden güzeli çocuklarım... Kızlarım ve oğlum... Ozan'ın düğünü, Boğaziçi Ünv.Mezuniyet töreni... Geliyorum... Sevgiler, sevgiler hepinize...