29 Haziran 2008 Pazar

YAZLIKÇILIK BAŞLIYOR


Bugün İstanbul'dan Ege'ye yolculuk başlıyor...

Bir ayı aşkın bir süredir göçebe hayatı yaşadım. Artık yazlıkçılığa başlayabilirim.

Ve bu arada Eğitim Enstitüsü'nden arkadaşlarımla buluşma toplantımıza katılamayacağım için çok üzgünüm. Oysa onlarla olmayı da çok istiyordum. Ne yazık ki bu yoğun günler nedeniyle aralarında olamayacağım. Düğünler, törenler, kutlamalar arasında oradan oraya savrulup durduk. Bartın- Amasra onlarla birlikte çok daha güzel olacaktı... Amasra'nın Canlı Balık Lokantası ve hiçbir yerde tadamayacağımız lezzetteki salatasından umarım yerler... Yarın telefon edip sevgilerimle birlikte hatırlatmalıyım. Gezecek yer arayanlara da Amasra'ya mutlaka uğramalarını ve o salatadan tatmalarını öneriyorum...

Tatili ve yazlık evimizi, bahçemizi, komşularımızı özledim...

Artık Tatile Merhaba deme zamanımız geldi... Tatile ve herkese merhaba...

3 yorum:

kelime dedi ki...

darisi basimiza:)
size iyi tatiller dilerim.

ilbilge.

Adsız dedi ki...

Size iyi tatiller dilerken, kıskandığımı da buradan iletmek istiyorum. Maşallah bu kadar yoğunluğun ardından, eşinize, işinize her ne kadar büyük de olsalar sizin gözünüzde küçük olan çocuklarınıza ( Uzak bile olsalar) vakit ayırıp tatil yapabiliyorsunuz. Helal Hocam, Yakışır size..Zaten bu tatili siz hak etmiştiniz. ( Keşke Bizde hak edebilsek !) Sevgi ve saygılarımı iletiyor, Zonguldak'tan Kocamaaan Selamlarımı gönderiyorum,.

A.ÖZTÜRK

aysema dedi ki...

Teknik olanaksızlıklar nedeniyle bloguma geç ulaştım ve yorumlarınıza da tabii...

Çok çok teşekkür ediyorum. Çalışan herkes tatili hak ediyor... Bu aynı zamanda yeni çalışmalar yapabilmek için de zorunlu... Ama ne yazık ki bizim gibi toplumlarda gönlünce tatil olanağı yeterince yok. Ve bu olanağı bulanlar da biraz suçluluk duygusu hissediyor diğer insanlarımız adına... Keşke, keşke herkes tatilini özgürce yapabilse... Ama...
Amalar o kadar çok ki...