29 Temmuz 2008 Salı

GÜVEN TURİZM'E TEŞEKKÜRLER


GÜVEN


Tarih 27 Temmuz 2008. Yer Ankara (AŞTİ). Saat 13.30.

Güven Turizm- 06 BA 0813 Plakalı otobüsün 33 no’lu koltuğunda yerime oturdum ve otobüs hareket etti… Dört saatlik yolculuk için birlikteyiz… Zonguldak yolundayız.

Üç gün önceki Metro Turizm deneyiminden sonra hiçbir şey beklemeden yolculuk yapacağım. Zaten yol kısa… Kitabımı açıp okuyacağım… Ancak baktım otobüsteki yardımcılardan biri bana gülümsüyor :

-Hocam, hoş geldiniz. Ben Endüstri Meslek Lisesi Mobilya Dekorasyon Bölümünde okurken orada öğretmendiniz. Edebiyat’tı değil mi ?

-Evet.

diyorum, o devamla :

Gerçi benim dersime siz gelmediniz ama sizi tanıyorum. Bir isteğiniz olursa lütfen söyleyin…

Yolculuk keyifli başlıyor… Ankara’dan henüz çıkmamışken sevimli, güzel hostes bayan yolculara bir şey ikram ediyor. Ben kitabımı okumaya devam ederken sıra bana geldi. Elime ne uzattı dersiniz ? Dondurma !

Biz yolcular dondurmamızı keyifle yerken hostesimizin su servisi başladı. Aradan çok az bir zaman geçince kek ve içecek servisi… Ben, sade kahve varsa , lütfen ! dedim. Tepside yok, bir saniye bekleyin ! Dedi ve sade kahveyi getirdi. Ve Metro’dakinin aksine kahve sıcak , su ise soğuktu !

Daha sonra “gazete “ servisi yapıldı. Dört saatlik yolun iki saati henüz dolmamıştı. Hürriyet, Sabah ve Takvim Gazeteleri bize ulaştı. Ön sıralara hangisi gitti bilmiyorum…

Derken yolu yarılayınca yirmi dakikalık ihtiyaç molası… Berk Tesisleri bu kez bana sevimli geldi ve kendime bir porsiyon domates çorbası ısmarladım. İçine de bolca rendelenmiş kaşar peyniri koydum. Limon, baharat ekledim. Harika ! Yemedinizse deneyin, beğeneceksiniz…

Yeniden otobüsümüze bindik. Suratsız hiç kimse yok. Otobüste konuk gibiyiz. Oysa Metro Otobüsünde Nazi Kampına götürülen tutuklular gibiydik hepimiz…

Sık sık su soğuk içecek servisi yapıldı… Aklıma Metro Turizm’de kahveyle ilaç içişim geldi. Su istemek büyük suçtu çünkü ! Burada ise istemediğin kadar servis yapıldı. Üstelik bana özel “ Bir isteğiniz var mı hocam ? “ inceliğini de gösterdi çalıştığım bir okuldan mezun , ama öğrencim olmayan görevli...

İşte dört saatlik yolculuk göz açıp kapayıncaya kadar böylece bitiverdi. Otobüsten inerken dinlenmiş olduğumu hissettim…

Teşekkürler GÜVEN TURİZM,

Teşekkürler ŞOFÖRÜMÜZ,

Teşekkürler SEVGİLİ BAYAN HOSTESİMİZ,

Ve

Teşekkürler İKİ YARDIMCI ERKEK GÖREVLİYE…

“GÜVEN ” İsmini fazlasıyla hak ediyorsunuz. Sizlere güveniyorum. Güvenli yolculuk için Güven Turizmi Seçin,diyorum ; yolu düşen herkese…

27 Temmuz 2008 Pazar

4 yorum:

Adsız dedi ki...

KENDİMİ AFFETMİYECEĞİM !

Hani Hocam geçmiş yazılarınızdaki yorumum'da
"Ben' de Ankara'dayım " diye yazmıştım ya. Ankara'daki işlerimi tamamlayıp Bende geri döndüm.Hemde aynı otobüste ve eşim ile birlikte 7-8 numaralı koltukta. Aynen sizin övgülerinize bende katılıyorum. Ama kendimi asla affetmiyeceğim. Sizin ile aynı otobüste seyahat ediyoruz ve ben farkına varmıyorum.
Tühhh yaaa. Sizi yakalamışken ( Ücretsiz de olsa ! ) sitem için Yazarlık teklif eder ve önerilerinizi alırdım.
Ne olur kusura bakmayın hocam...

A.ÖZTÜRK

Adsız dedi ki...

Sn.Öztürk
Bir araba içinde öğretmenimi tanımadın? Sen bizleride tanımazsın...
EMİR:)

Adsız dedi ki...

Sevgili Emir;
Siz beni çok iyi tanırsınız. Benim insanlara karşı ne kadar duyarlı olduğumu da umarım hatırlarsınız. Kaldı ki Sevgi ve Saygı duyduğum ve yazılarına hayran kaldığım kişiyi tanımama gibi bir şansım olamaz. Ama büyükbir talihsizlik Benim ön tarafta bulunmam , Sevgili Hocamın ise arka koltuklarda oturması. Takdir edersiniz ki aracın içinde tur atmak gibi bir olağınımız da yok. Çünkü herkes kendi koltuk numarasını bilir ve oraya endekslenmiştir. Ama yine de Kendimi affetmediğimi tekrarlamak istiyor ve Hocamdan özür diliyorum.

A.ÖZTÜRK

aysema dedi ki...

Sevgili Öztürk, Sevgili Emir,
Yorumlarınıza teşekkürler...

Aynı otobüste geldiğimize sevindim. Yazdıklarımın doğruluğu konusunda bir tanığım var en azından. Görüşememe konusunda lütfen kendinizi suçlamayın. Çünkü ben arka kapıdan binip indim ve yolculuk boyunca da hep kitap okudum. Görmemeniz çok doğal.

Güzel duygu ve düşünceleriniz için tekrar teşekkür ederim.