24 Temmuz 2008 Perşembe

KİM BU GÜZEL GÜZEL BAKAN ?

Bir bakanımızın Rus dizi oyuncusuyla ilgili resimlerini gördünüz mü ?

Ben gördüm ve çok beğendim. Haberi de okudum. Haberin doğruluğu için bir şey diyemem, ama resim yorumsuz gözlerimizin önünde...

Bakan Bey çok renkli bir kişi. Tüm yönetimdekiler gibi o da yurt dışına çıkmayı çok seviyor.

Şarkının birinde : " Eller kadir kıymet bilmiyor anne, senin gibi kimse sevmiyor anne !" diyor ama o bizler gibi küçük insanlar için öyle...

Ekabirleri dışarda daha çok mu seviyorlar ne ? İçerdekiler nankör. Kadir kıymet bilmiyor.

Kim mi bu bakan ? Her şeyi hazır bulmak yok ! Açın gazete sayfalarını bakın. Bakanımız da güzel bakıyor hani... Bakan ya ! Bakacak tabii ki...

Kıskanmak yok. Kıskançlık çok kötü bir duygumuz!..

Sen sen ne söylenip duruyorsun ? Duydum söylediklerini...

"Ele verir talkımı; kendi yutar salkımı " mı dedin ? İnkar etme hepsini duydum. Kıskanma, çalış senin de olur !..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ODTÜ için yorum bekliyorum? Nasıl pas geçtiniz.
EMİR:)

aysema dedi ki...

Sevgili Emir,

ODTÜ ile değil de ODTÜ'lü yol arkadaşımla ilgili yazacaklarımı ertelemiştim. En kısa sürede yazacağım. Saygılar, teşekkürler...