5 Temmuz 2008 Cumartesi

KİMLER SUÇLU KİMLER MASUM

PKK
Mafya,
Dolandırıcılar,
Hırsızlar,
Yolsuzluk yapanlar,
İhaleye fesat karıştıranlar,
Ahlaksızlar,
İstismarcılar,
Dört kadınla yaşayanlar,
Kadınları ikinci sınıf köle sayanlar,
Ülkeyi parça parça satanlar,
Ulusal kaynakları içerde ve dışarda birilerine peşkeş çekenler,
Dışarda kuzu, içerde kurt kesilenler,
İkinci Cumhuriyetçiler,
Gericiler,
Sahte Atatürkçüler,
Atatürk düşmanları,
Laiklik karşıtları,
Cumhuriyet düşmanları,
Hukuk tanımayanlar,
Ulusal Onur tanımayanlar,
Yobazlar,
Sık sık değiştim, dönüştüm demek zorunluluğu hissedenler,
Atatürk düşmanları, Atatürk düşmanları, Atatürk düşmanları...

Vatanını sevenler,
Ulusunu sevenler,
Ulusal çıkarlar için kişisel çıkarlarından vazgeçebilenler,
Dürüstler,
Kısa yoldan köşe dönmeyenler,
Çalmadan, çırpmadan insanca yaşamaya çalışanlar,
Emeğini tüketenler,
Kimseyi sömürmeyenler,
Her türlü sömürüye karşı çıkanlar,
Atatürkçüler,
Laiklik önemlidir, diyenler,
Hukuka saygılı olanlar,
Laik, demokratik, bir hukuk devletinde yaşamak isteyenler,
Atatürk Türkiyesi'nin yaşaması için gönül verenler,
Dünya ülkeleri arasında başımız dik, özgür, çağdaş, demokratik yaşam sürmek isteyenler,
Düşünen, araştıran, sorgulayan, okuyan, yazan kişiler,
İçi dışı aynı olan,ilkeli, tutarlı, esecek rüzgara göre yön değiştirmeyenler,
Değiştim, dönüştüm deme gereğini hissetmeyerek yaşayanlar,
Özü sözü bir olanlar,
Atatürkçüler, Atatürkçüler, Atatürkçüler...


Suç ne, suçlu kim, hangisi suç, hangisi değil ? Bilemedim, kafam karıştı... Bilen varsa söylesin...

Ben ikinci bölümdenim yine de... Bu hiç değişmeyecek... Bundan eminim...

Ne senden geçeriz Atam, ne senin eserinden... Dün de öyleydi, bugün de...

0 yorum: