5 Temmuz 2008 Cumartesi

KORKUNUN ECELE FAYDASI VAR MI ?

Bugün yönetim odasına gittim, ama bağlantıda çözümleyemediğim sorunlar yaşadım. Yine blogumla kucaklaşamadım. Burada yazmaktan hoşlanmıyorum. Çaresiz katlanacağım. Ve yarın yeniden deneyeceğim...

Siyaset Meydanı'nı izliyorum... Saat 03.24...

Deniz Som, Metin Metiner, Sühel Batum ve Mürteza Türköne, Nur Sertel konuşmacılar... İki kişinin konuşması nasıl da yapay !

Geleceğimizden endişe ediyoruz. Korkunç günler yaşanıyor... Haberler , tartışmalar moralleri sıfırlıyor, dinlemeden durulmuyor, sinirler gergin mi gergin... Sonumuz hayrolsun...

Soruşturma devam ediyor. Güya haber yasağı var. Yalan yanlış bilgiler havada uçuşuyor. Basına birileri bilgi servisi yapıyor. Korkunç , çok korkunç...

Tatilin tadı kaçtı. Kitap okumaya çalışıyorum, gözüm kulağım televizyon haberlerinde... Gözetim altına alınanlardan bir kısmı serbest bırakılmaya başlandı. Elleri kelepçelenerek emniyete götürülen kişilerden serbest bırakılanların hesabını kim verecek ?

Hepsinden kötüsü yargıya, orduya , güvenlik güçlerine karşı oluşturulmaya çalışılan kuşkular... Düşmanın yapamadığını içerden birileri büyük bir çabayla yapmaya çalışıyor. İddianame ortada yok... İnsanlar bir yıldan beri içerde tutuluyor, yenileri getiriliyor...

Şu anda Kanal 7'de yine gizli bir bilgi veriliyor. ADD Genel Başkanı Şener Eruygur'un Ajandasında ,sözde, darbe girişim planı yazıyormuş... Uzun uzun kaos ortamını nasıl hazırlayacaklarını ajandaya dayanarak anlatıyor sunucu... 7 Temmuz'da darbe yapılacakmış ve bu soruşturmayla önlenmiş. Şu anda Fehmi Koru'yla "bildik senaryolar" dedikleri darbenin önlendiğini söylüyorlar... Meğer bu kişiler pek çok kişiyi öldüreceklermiş.

Sinan Aygün'ün evindeki para kasasının açılışı anlatılıyor. Görenler gözlerine inanamamış... Polis "Atatürk'ü sevdiğinizi söylüyorsunuz, ama paralarınızda Atatürk yok." demiş.

Evet bütün bunları siz nereden biliyorsunuz, demezler mi adama... Fehmi Koru, yine çok bilmiş bilmiş konuşuyor...

Dengir Mir Mehmet Fırat... Beni hep tedirgin ediyor... Garip çok garip...

Başbakan üç kez süikasttan kurtulmuş TV,'ye göre... Üçü de kadınmış. Biri Güvenlik Güçlerince öldürülmüş. Bunların da Ergenekon örgütüyle ilgisi varmışmış ! Kanal 7 , Samanyolu öyle diyor... Tuhaf, çok tuhaf...

Meclis TV'de Kamer Genç'i dinledim gündüz saatlerinde... Meclis Başkan Vekili, Kamer Genç'i . konuşturmamak için elinden geleni esirgemiyordu . Sonunda da Kamer Genç'e sinir olduğunu söyleyiverdi ve :

" Burada söyleyeceklerini odama gel söyle, burada neden söylüyorsun ? " diyor... Komik, çok komik...

Milletvekili kürsüden konuşacak ki millet de duysun... Odasına davet etmesi sizce de komik değil mi ? Kamer Genç tek başına mücadelesini sürdürüyor, harika çalışıyor, bu da bazılarını doğal olarak sinirlendiriyor, çok sinirlendiriyor...

Bülent Arınç , "Bu operasyon Türkiye'nin bağırsaklarının temizlenmesidir." demiş. Bence o hiç konuşmasın! Pis, çok pis kokuyor...

Aslında bütün bunlar neyi gösteriyor biliyor musunuz ? Korku ortamı yaratmaya çalışanlar ne kadar da çok korkmuşlar... Korkudan gölgelerinden de kuşkulanmaya başlamışlar... Vahim, çok vahim...

Hesap sorulsun, ama herkesten... Neden korkuyorsunuz ? Kaldırın dokunulmazlıklarınızı kendinize güveniyorsanız... Yargıya güveniniz yok mu ?

Bence asıl güvenmediğiniz siz olmayasınız ? Korkuyorsunuz, çok korkuyorsunuz...



Ve korkunun ecele faydası yok, biliyor musunuz ?

04 Temmuz 2008 Cuma

0 yorum: