5 Temmuz 2008 Cumartesi

YAZABİLİYORUM

Merhabalar... Herkese...

Ben yokken de okuyanlara, yorumlayanlara sevgiler saygılar, binlerce teşekkürler...

Şimdilik komşunun internet bağlantısını , o açtığı sürece, balkonumuzdan alabiliyorum. Yönetim bürosuna gitmeme de gerek kalmadı... Zaten kızdım yöneticimize... Site için kablosuz internet almış, ortak paramızdan ; sadece kendi evinden çekiyor. Müşteri temsilcisine başvuracağım, demişti ilk gün. İkinci gün sordunuz mu, dediğimde, bana numara veriyor, siz arayın diyerek... Benim sorunum yok, evimden çekiyor, diyor... Kardeşim, bunu kendi adına mı aldın, hayır... Eee
işte böyle, şimdi onla uğraşamayacağım. Yönetim, ben değil, biz olmalı değil mi ? Türkiye'de olamıyor işte...

Birazdan yürüyüş saatimiz gelecek, komşuları bekletmeyeyim... Görüşmek dileğiyle, herkese saygılar, sevgiler...

2 yorum:

kelime dedi ki...

Yazilarinizi okumak buyuk mutluluk. Internete kavusmaniza cok sevindim.
Sevgiler, komsulariniza selamlar.

kelime.

aysema dedi ki...

Çok teşekkür ederim...