14 Temmuz 2008 Pazartesi

YOLDA YOLCUM VAR BENİM


Esme rüzgar, yağma yağmur ; yolda yolcum var benim...

Yoğun, çok yoğun bir hafta geçirdik. Evimizde gençlik rüzgarları esti esti esti ve bugün akşamdan sonra duruldu... Küçük kızım ve arkadaşları geldi... O ne coşku, o ne enerji... Gençlik güzel, gerçekten güzel.

Okullar bitmiş, işe girilmiş, tatiller kısalmış... Kısalmış ama kısa tatile ne çok etkinlik sığdırılmış. Hızlarına yetişmek olanaksız...

Bir kısmı yurt dışı yolcusu... Diğerleri de gitmeyi tasarlıyor... Yazık ülkemize... Bu çocukları yaban ellere kaptırmamanın yolları neden aranmaz ki... Beyin yıkanmak için dökülen paralarla ne güzel işler yapılırdı, ama birileri yapmak için değil; yıkmak için uğraşıyor...

Şu anda değişik yönlere doğru yollarda olan herkese iyi yolculuklar diliyorum. Yolları açık ve aydınlık olsun... Kimsenin gözü yollarda kalmasın.

Esme rüzgar, yağma yağmur; yolda yolcum var benim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Geleceklerine el sallıyorum, tüm gençlerin.
EMİR:)

kelime dedi ki...

Bu ülke gençlerini istemiyor ne yazık ki. Üreten insan istemiyor. Ne istiyor bilmiyorum. Ama "gidenlerin gitmesi teşvik edilirken, kalanların kalmasını zorlaştırmak" bilindik bir ülke çökertme taktiği.

Ama gidenler dönüyor. Oyun bozuluyor.
Yavaş da olsa.

sevgiler.

aysema dedi ki...

Sadece gençlerine değil, insanlarının hiçbirine önem vermiyorlar... Sadece kendilerinden saydıklarına , o da kullanmak amacıyla , bir şeyler dağıtıyorlar. Çalışanların hakkını babalarının malı gibi dağıtıyorlar... Onun da sonu geldi mi ne ? Deniz giderek tükeniyor. Bakalım ne yapacaklar...

Ahh bu millet bir uyansa...