3 Ağustos 2008 Pazar

AYKIRI SORULAR

SKY TÜRK 'te " Aykırı Sorular " adlı programı izliyorum.

Enver Aysever'in konuğu Anayasa Prof. Dr. ünvanlı... İnsan Hakları Kom. Başkanı...

Saatlerce konuşup hiçbir şey söyleyememek ne acı! İçim acıdı doğrusu... Değer mi hiç ?

Sıradan bir yurttaştan daha az şey biliyor, olup bitenler konusunda. Ne güzel !

İnsanların rahatlayacağı işler yapıyormuş ! Medya vermiyormuş! Ben hiç rahatlamadım. Rahatlayan var mı? Sadece KEY konusunda bile kadınlara yapılan haksızlık "İnsan Hakları" konusu değil midir ? Duymuş mudur acaba? Çok merak ediyorum.

Çalık denen adamı (kendi ifadesiyle) hiç tanımıyormuş. Çalık Grubunun, koca medyayı (Sabah Gazetesi, ATV vb...) bizim paralarımızla aldığından haberi yokmuş. Oysa biz değil bütün dünya şaştı o alışverişe...

Ben de orada nasıl duruyor, diye şaşırıyordum... Şimdi anladım.

"Gözlerimi Kaparım Vazifemi yap(MAM)arım !" Siz de deneyin. Çok huzur verici...

SKY Türk 'te "Aykırı Sorular" bitti... "Musa'nın Mikrofonu" başladı.

Musa'nın Mikrofonu'nda ilginç bir soru :

"Celladına Aşık Olmak " sözünden ne anlıyorsunuz ?

Yanıt biraz kaba olacağı için özür dileyerek yazacağım. Siz de düşüncenizi isterseniz yazarsınız sevgili okuyucularım...

Bizde nedense " ....... yaranıyor."

Hoşçakalın. Aşık olacağınız kişiyi iyi seçin...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya ne kadar doğru. Kim bizim aleyhimize kararlar alıyorsa, kim bizi azarlıyorsa onların peşinden gidiyoruz.
Celladımıza aşık olmaktan kurtulduğumuz gün insan gibi yaşamaya adım atacağız.

Bir kez de doğru adamları bulalım!

Elinize, yüreğinize sağlık. Yazılar çok güzel. Yine geleceğim.
Saygılar...

Adsız dedi ki...

Gönül bu otada konar...
EMİR:)

Adsız dedi ki...

Gönülle birlikte akıl da kullanılsa daha iyi olmaz mı ? O ZAMAN OTA DA B.KA DA KONMAZ. Burnumuz kokudan düşecek. Daha iyilerini hak etmiyor muyuz acaba... Herkes layıkını buluyor!

aysema dedi ki...

Teşekkür ederim hepinize...