3 Ağustos 2008 Pazar

BEYAZ GÜLLER


Bugün benim için çok özel bir gün...

Ağustos'un üçü... 1976' dan 2008' e... Kaç yıl geçmiş aradan?

Evlilik Yıldönümümüz...

Ve :

"Ayrılmalıyız artık
Gitmeliyim bu yerden
Saadet diliyorum
Sana beyaz güllerden"

Beyaz Güllerden...

Güllerden...

Güller...

Gül...

Hep gül
Herkes gülsün...
Sevgiler sonsuza kadar sürsün...

Ayrılmalıyız artık, gitmeliyim bu yerden...

Beyaz Güller Nerede ? Göremiyorum onları ...

Gidiyorum... Sen Hoşçakal...

Bir gün bir yerde buluşmak üzere gidiyorum...



Not: Çiçekler ödünç alınmıştır.







6 yorum:

kelime dedi ki...

Tebrikler:)

Hep mutlu olun... Daha nice yillara.

Sevgiler

ilbilge

Adsız dedi ki...

Bu kadar yıl birlikte... Harika, tebrikler...

Hep gülün,
Herkes gülsün...

Çok güzel. Bence de...

Adsız dedi ki...

Nice mutlu yıllar dileriz.
EMİR:)

Adsız dedi ki...

Sevgili Hocam, Sizi ve eşinizi tebrik ediyorum.

Gülücükler yüzünüzden eksik olmasın, Kaleminiz elinizden düşmesin,
Eşiniz de sizi hep mutlu etsin
Bütün seneleriniz hep böyle mutlu geçsin


A.ÖZTÜRK

aysema dedi ki...

Tüm yorumlara içtenlikle teşekkür ederim. Geciktim yanıt vermekte, elimde olmayan nedenlerle...

Saygılar... Mutluluklar herkesin olsun...

Adsız dedi ki...

Mutluluklar...
Oya