1 Ağustos 2008 Cuma

ZAM YAĞMURU BAŞLADI



Büyük elektrik zammından sonra şimdi de doğalgaza zam geldi.

Merak etmeyin, arkası da gelecek !

Şemsiyelerinizi hazırlayın lütfen...

Bu arada Türk Kızılayı yardımınıza gelir mi bilmem. Ama Konya'da Kuran kursunda yaşanan felaketten sonra jet hızıyla beldeye gitmiş ve belde halkına kumanya dağıtmaya başlamış. Aferin onlara... Ama nedenini pek anlayamadım. Yıkılan sadece bir bina, hava da sıcak... Yoksa bunlarda mı yoksul ? Zamlardan etkilenmesinler diye mi ? Öyleyse tamam. Acılarını yürekten paylaşıyoruz. İçimiz yandı ulusça çocuklarımıza.

Hatta Sarımsaklı sokaklarına atılan Başbakanlık yardım kömürlerini de toplayıp gerçekten ihtiyacı olan yörelere götürmelerini de öneriyorum. Ayrıca kazara biri sigarasını atar da kızgın güneşin altında iyice ısınan kömürler bakarsınız yanmaya başlar. Akdeniz yanıyor, Ege de yanmasın ! Uyarmadı demeyin ! Ben vatandaşlık görevimi yerine getiriyorum. Hem bir kez de tehlike kapıya dayanmadan önlem almış oluruz.

Ailelere başsağlığı diliyorum. Yavrularımız için çok üzülüyorum. Suçluların en kısa sürede ortaya çıkarılmasını da istiyorum. Artık yorulduk. Gücümüz tükendi. Kimse gizli kapaklı amaçları için masum insanlarımızı kullanmasın.

Yeterince acı çekmedik mi ?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ramazan geliyor. Mutfaklar yanacak.Yangın söndürücü alın!
EMİR:)

aysema dedi ki...

Haklısınız, şemsiye ne yapsın mutfaktaki, yüreklerdeki, mutfaktaki yangına. Yangın söndürücü gerekiyor. Alalım birkaç tane !