4 Eylül 2008 Perşembe

DENİZ FENERİ KİMLERİ YAKACAK ?


Bizde olsa ,kimseyi ,diye yanıtlanabilirdi. Ama Almanya'da patladı. Gerçi işi götürenler aynı gurup... Minareyi çalanlar...

"Minareyi çalan kılıfını hazırlar ! " Bunlar da hazırlamışlar. Ancak toplanan paralar öyle çok, öyle çok ki kılıflara sığmaz olmuş. Aynı kişilerin adı hem Deniz Feneri derneğinde hem de pek çok şirkette bir araya gelmiş. Tesadüf mü ?

Bir de 2004-2005 yıllarında bizim AKP bir kıyak çekmemiş mi bunlara ! Yeme de yanında yat. Bakanlar Kurulu kararıyla "Kamu yararına dernek ! " statüsüne alıvermiş nedense bu Deniz Feneri'ni...

Meslek örgütlerinin, okullardaki koruma derneklerinin, hatta kanarya sevenler derneğinin çalışmalarını istemeyenler, söz konusu Deniz Feneri olunca rahat rahat, izin bile almadan yardım toplasınlar diye koruma altına almış ! Neden ?

Çok yardım sever olduklarını yakından görmüşler de ondan. Biz yardım mardım görmediğimiz için bilmiyoruz, bilmediğimiz için de konuşup duruyoruz. Bak onlar hiç ağızlarını açıyorlar mı ? Biliyorlar ki susuyorlar...

Bir Şaban Dişli konuştu, yüzüne gözüne bulaştırdı. Yine de ucuz kurtuldu. AKP Genel Başkan Yardımcılığından istifa etmek zorunda kaldı. Partiden de milletvekilliğinden de ayrılmadı. Hele milletvekilliğinden istifa edip, dokunulmazlık zırhından sıyrılsaydı, o zaman çekeceği vardı. Bu arada Kılıçdaroğlu'nun hakkını yemeyelim. Helal olsun ona !.. Yeni çalışmalarını bekliyoruz sabırla...

Şimdi de Zahit Akman konuşmaya başladı. Beni pek ikna edemedi, ya sizi ?

Deniz Feneri yoksulları aydınlatmadı , ama birilerini bir yerlere taşıdı gibi görünüyor ... Sanırım o birileri bu haberleri duydukça uykuları kaçıyordur. Bakalım Fenerin ateşi kimleri yakacak ?

Yalnız bu da Mercimek paraları gibi affolabilir ? Rahat olsunlar, benden söylemesi...

Bu dönemde "Allahla Aldatmak" çok para kazandırıyor...

4 yorum:

kelime dedi ki...

Insanlar deniz feneri olayina sasiriyorlar, ben de sasiranlara sasiriyorum. Ah o iyimser saflik yok mu...
Ne bitmek tukenmez seymis Turklerin cocuksu masumiyeti...

selamlar.
ilbilge

aysema dedi ki...

Sevgili İlbilge,

Biraz kaba olacak ama güzel bir atasözümüz var : "Sen eşek olursan sırtına binen çok olur !"

Aydınlıklardan neden kaçıyor sanıyorsunuz bazı yöneticilerimiz ? Eşekler akıllanmasın, soru sormasın,araştırmasın, sadece körürörüne inansın diye.

Ahh Aziz Nesin ! Şimdi olacaktı ki oranı %60'ta bırakır muydı ?

Sevgiyle, dostlukla, aydınlıkların karanlıkları yendiği bir dünyada yaşamanız dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Sayın Kemal Kılıçdaroğlu, Deniz Feneri Davasınnı izlemek üzere Almanya'ya gitmiş. Merakla davanın sonucunu bekliyoruz...

aysema dedi ki...

Teşekkürler. Ben de merakla bekliyorum.