10 Eylül 2008 Çarşamba

YEŞİL YEŞİL PARALAR


Sabah eşimin telefonuyla uyandım. Artık ev kadını oldum ya, gidişini bile duymamışım. " Çok şiddetli yağmur yağıyor ; balkonda bir şey var mı ?" diyordu eşim.

Zorla kalktım. Burada gözlerimi açamıyorum, sanki bütün nem, göz kapaklarıma gelmiş oturmuş ! Kalk diyorum, kalkmıyor. Oysa yazlıkta, kaçta yatarsam yatayım, erkenden dipdiri ayaktaydım. Üstüne üstlük bir de yağmur yağınca her yanım ağrıyor. Ve ben hala evle boğuşuyorum !

Başbakan bir hafta süre verdi Aydın Doğan'a :

" Üslubunu değiştir, yoksa yaptıklarını açıklarım haaa !" Bizimle ilgili yolsuzluk haberlerini verme, karışmam!..

Tehdit tutar mı ? Bence tutar... Anlaşırlar, anlaşırlar... Hukuku mukuku es geç... Eldeki dosyalar ne güne duruyor.

Dünya'da ise yüzyılın deneyi yapılıyor. Evrenin oluşumu çözülmeye çalışılıyor.

Bizde Deniz Feneri kördüğüm olmuş, çözümlenemiyor.

Türkiye'deki Deniz Feneri Başkanı basın toplantısı yapıyor:

"Almanya'daki Deniz Feneri Derneği ile hukuksal hiçbir bağımız yok, parasal bağımız var !"

diyor. İşte biz de tam da bunu söylüyoruz.

Kayıtsız kuyutsuz paralar bir yerlere gitmiş. Minareyi çalanlar hukuksal kayıt tutar mı ? Tutmazlar, örgüt organize olmuş, işi biliyor. Bunun öncesi, sonrası var. Deneyim kazanmışlar, uzmanlaşmışlar. "Allah'la Aldatmak" para kazandırıyor. Onlar da bunu kullanıyorlar.

Pakistan'da üniversite kuracaklarmış ! Onun için de Almanya'daki Deniz Feneri para göndermiş... Haa ha haaa !

Bu arada Danıştay , " Kuran Kurslarına, Öğrenci Yurtlarına belediyelerin yardım yapması'yla ilgili çıkarılan yasanın yürütmesini durdurmuş. Eeee para kaynakları deşifre olunca yardımlar azalıyor. Buna bir çare olarak belediyeler düşünülmüş, ama Danıştay işi bozmuş. Parasız da kapılar açılmıyor ki... Amann bulurlar nasıl olsa bir şeyler !

Aynı adı kullanmayın, diye uyarmışlar ! Haa ha haa ! Dava açmışlar mı ? Yoooo, niye açsınlar ki... Gelsin paralar, gelsin paralar... Paranın dini imanı var mı ? Yeşil sermaye nasıl toplanıyor ?

Yeşil yeşil paralar, etrafında softalar... Dön dolaş yine bana gel, diye diye bekleşiyorlar !

Mola bitti... "İş bilenin kılıç kullananın... " " Zenginin parası züğürdün çenesini yorar !"

Artık işbaşı yapmalıyım. Yine geleceğim...

0 yorum: