29 Eylül 2008 Pazartesi

ZAAL-B-SINIFI GÜNLÜĞÜ: ÖZGE

ZAAL-B-SINIFI GÜNLÜĞÜ: ÖZGE

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu vesile ile Bayramınızı kutlar sağlık ve esenlikler dileriz.
EMİR:)

aysema dedi ki...

Çok teşekkürler Emir,

Sizin ve ailenizin bayramını biz de kutluyoruz.
Daha nice yıllar sevdiklerinizle mutlulukları,sevgileri,sevinçleri bölüşmeniz dileğiyle...

Sevgiyle kalın dostça yaşayın.

Parpali dedi ki...

Bu günlüğün hikayesi var mıdır? Valla bu yazıları okuyunca sizin öğrenciniz olanları kıskandım galiba :) Benim içinde lisedeki edebiyat öğretmenim özel bir yere sahipti, hala da öyle. Ticaret lisesi olmamıza rağmen elinden geldiğince hem derse, hem de bizlere öyle özenirdiki. Edebiyatı onunla sevdim ben. Çoğunlukla herkesin size karşı olduğunu düşündüğünüz zamanlarda, birinin size, yazdığınız birkaç kelimeye değer vermesi, kelimelerle ifade edilemeyecek kadar güzel bir durum. Elinize sağlık...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Anadolu Lisesine ilk tayinim çıktığında bir yıl sekizinci sınıfların Türkçe dersine de girdim.O yıl öğrencilerime sınıf günlüğü tutturmuştum. Sırayla yazıyorlardı. Şimdi o öğrencilerim üniversiteden mezun oldular. Yedi sene önce yazdıkları defterler bende duruyordu. Yazılar onlara aitti. İçlerinde çok da güzel olanları vardı. Şimdi benim yaptığım emaneti sahiplerine iletmek... Çok da güzel tepkiler aldım.Aralarında haberleşerek, hatta facabook'da grup oluşturarak günlüklerini okuyorlar. Bana ileti göndererek mutluluklarını paylaşıyorlar. Ben de mutlu oluyorum.

Güzel çabaları desteklemeliyiz öyle değil mi ? Dünyada güzellikler de var. Yeter ki farkına varalım.

Sevgiler...

Parpali dedi ki...

Şükür ki sizin gibi insanlar, öğretmenler hala var...

aysema dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım.

İyi ki sizin gibi duyarlı gençler de var.
Sevgiler...