30 Ekim 2008 Perşembe

BİZ KAPANDIK ONLAR AÇILDI


Ne olduğunu anlayamıyorum. Bloglar bir kapanıp bir açılıyor. Sanırım birilerinin kafası iyice karıştı...

Biz yasaklandık. Bu arada neler oldu ?

Deniz Feneri unutuldu mu?

Kriz bizi etkilemedi mi!

14 Yaşındaki bir çocuğa cinsel tacizde bulunduğu söylenen 76 yaşındaki Vakit Gazetesi yazarı Hüseyin Üzmez tahliye edilmedi mi?

Hüseyin Üzmez serbest. Aklanıp paklanmaya çalışılıyor. İşler ne de çabuk çözümlendi. Gerekirse 76 yaşında damat olmaya hazır. Bir fazla karısı olmuş önemli mi? Mal mülk, para mara bol. Ne yapmış, nasıl kazanmış arayan soran var mı? Yarın televizyoncular peşinde koşar, o da malum tarzıyla övüne övüne anlatır yaptıklarını. Ve kadınları köleleştirme konusunda ahkam kesmeye devam eder... Şeytanı yok olsun mu dememiz gerekiyor?

Olan 14 yaşındaki B. Ç.'ye olur, B.Ç.'lere olur... Çocuklara olur.

Ergenekon Savcısı hakkındaki iddialar nedeniyle birinci sınıf savcı olamamış. Yolsuzluk, sürgün, tarikatçılık gibi iddialar varmış hakkında... Teyzesinin oğlu bu suçlamaları dile getirince onu da tutuklamış. Aman ağzınızı kapatın. Her şey serbest, düşünmek, düşündüğünü açıklamak suç.


Ya dostlar işte böyle... Hüseyin Üzmezler serbest, biz yasaklıyız!

Neden dersiniz?

14 yorum:

aysema dedi ki...

Adamlar kadınları köle gibi kullanıyor. Kafalarını dış dünyaya kapatarak kimliksiz kişiliksiz bir garip insan türü yaratıyorlar. Kullanıp kullanıp paçavra gibi bir kenara atıyorlar.

Cumhuriyet Bayramında kadınlar yok. İnsan içine çıkaramıyorlar, utanıyorlar. Onlar kapı arkasından hizmet etsin yeter.

Biz gönlümüzü bebelerle eğlendiririz, ceza da almayız. Bizim gibi olanlar bizi aklamak zorunda. Yoksa biz de onların yaptıklarını ortaya dökeriz. Biz gazeteci öldürmüş adamız.

İstismar ettiğimiz çocuğun, bebeğin ailesinin eline de üç beş kuruş verdik mi şikayeti geri alırlar nasılsa. Yoksullaştırmak için elimizden geleni yapıyoruz boşuna mı?!

Hem yakında bunlar suç olmaktan çıkarılacak. Bunlar erkeğin elinin kiri...

Yetkili yetkisiz, kasklı kasksız,genç yaşlı sapıklar ortalıkta serbest serbest dolaşıyor. Kadınlar dikkat sapıklar serbest, bloglar yasak...

Çocuğun ruh sağlığı bozulmamış! O zaman raporu düzenleyenlerin ruhsağlığını incelemek gerekmiyor mu?

Nihal dedi ki...

"Benim annem, senin anneni "......"de görmüş!"

Aklamak zorundalar, yoksa kendi kirli çamaşırları ortaya saçılır.

pRncfRn dedi ki...

aysema, blogunuz açık görünüyor bende, ben girebiliyorum.

Parpali dedi ki...

Artık hangi kuruma güvensek? Bütün hepsinde kendi kadrolarını yaratmıyorlar mı? Sinirlerimize hakim olmayı nasıl başarsak?

zihni örer dedi ki...

Bir BİMECEM var çözemediğim.

Beyazın üzerinde siyah leke olsaydı çözerdim,
Oysa siyahın gölgesi bir yaman düşüyor beyazların saydamlığına..

aysema dedi ki...

Ben hala giremiyorum kendi bloguma dogrudan. Pek çok blogu denedim, bazılarında o çirkin kırmızı yazı görünüyor hala... Sinir oldum...

Blogerin de kafası mı karıştı Prncfrn? Teşekkürler haber verdiğin için. Bekliyorum bakalım.

aysema dedi ki...

Parpali yoksa maçı bahane ederek bir kısmımızı susturmak mı istiyorlar bilemedim. Sağ gösterip sol mu vurmaya çalışıyorlar? Teşekkürler.

aysema dedi ki...

Zihni Örer,

Hoşgeldiniz. Gerçekten bir bilmece her şey. Kör düğüm olmuş, çözdükçe dolaşıyor.

Tuz da kokmaya başladı sanırım.

Artık daha çok konuşmamız gerekiyor. Gözdağı vererek susturmaya çalıştıkları da aklıma geliyor.

Susmayacağız. Biz bu Cumhuriyeti kolay kazanmadık. Laik,demokratik,sosyal bir hukuk devletinde yaşama isteğimizden kimse bizi alakoyamayacaktır. Herkes aklını başına alsın.

Parpali dedi ki...

Sayfanız bende de problemsiz açılıyor. Bugün bloglara rahatça bakabildim...

aysema dedi ki...

Şimdi ben de girebildim. Düzeldi galiba... Gelip gidiyor mu nedir bilemedim.

Biri bizimle oynuyor galiba...

Requiem for a dream... dedi ki...

artık ne söylesek anlamı yok gibi bir durum var ortada...
muhalifsen ergenekonsun, cemaattensen taciz bile serbest... yeterki kızcağızın akli dengesi ve ruhsal durumu adli tıp makamına göre yeterince bozulmamış olsun... tacize devam...
Deniz feneri de birilerini aydınlatmaya cennet vatanımızda devam ediyor hala sanırım...

aysema dedi ki...

Opera sanatçısı yeni bir sapık çıktı. Ve anlaşıldı ki daha önce tutuklanıp tutuklanıp çıkmış.

Bu da tekrar bir çocuğun başını yakmaz umarım. Ve haber olamayan nice bebeler...

Sanırım sıra kendi çocuklarına gelince bağıracaklar... Bizim onların çocuklarına da içimiz yanar...

Ne yazık ki iki ayaklı yaratıklar insan diye ortalığa salınıyor.

Onlar hasta diyelim. Ya raporu veren Adli Tıp Kurumuna ne diyeceğiz.

Neresinden tutsanız elinizde kalıyor...

Bu arada hoşgeldiniz.

Bahar06 dedi ki...

Merhaba
Size Almanyadan bir haber Hitler zamanı SS subayları geliyor ve muhalifleri götürüyor sonra yahudileri hiç kimsenin sesi çıkmıyor, sonra gazetecileri götürüyor, sonra yazarları, daha sonra karşı çıkanları,sonra iş adamlarını, karşıdaki rahip bunları izliyor ama hiç sesini çıkarmıyor çünkü ben rahibim bana bir şey olmaz diyor ama zamanla nüfusun yarısından çoğu ya öldürüyor yada sürgün kamplarında sürünüyor.
Bir gün kapı çalıyor ve SS subayları rahibi götürmeye geliyorlar arkasına bakıyor ama hiç kimse yoktur çünkü sesini çıkaracak kimse kalmamıştır...............

aysema dedi ki...

Sevgili Bahar,

Çok doğru bir paylaşım,her şeyin özeti bu. "Sana yapılmasını istemediğin şeyi sen de başkasına yapma." Ya da sustukça sıra sana gelecek...

Teşekkürler.