20 Ekim 2008 Pazartesi

ÖDÜL ALMAK GÜZEL


The image “http://tulaysahin.net/wp-content/uploads/award_from_grams.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


Yaşasın ben de ödüllü oldum... Sevgili Parpali beni Uluslararası Arkadaşlık ödülüyle onurlandırmış... Çok teşekkür ederim.

Ben de bu kadar iş-güç arasında, bu kadar koşuşturma içinde ve insanı kendine çeken eğlence varken ya da bunca acılar yaşanıyorken oturup yazan, yazdıklarını paylaşan, paylaşılanları okuyan herkesin bu ödülü hak ettiğine inanıyorum.

Anladığım kadarıyla bu ödülü alan başkalarını önerecek. Yalnız kendisini önereni yazamayacak. Yanılıyor muyum bilmiyorum.


Hepsi deme şansım varsa, hepsi diyorum. Yoksa birkaçını ben de ekleyeyim:





6 yorum:

Ruyayla dedi ki...

İnanmıyorummm çok sevindim

Yatmadan önce birkaç blog okuyayım derken gördüm. Tam okurken mail geldi, bana yorum bırakıp haberdar etmişsin. Gerçekten ismimi burda görünce çok sevindim teşekkür ederim Aysema

Galeni dedi ki...

Öğretmenim Beni (bizi) de layık gördüğünüz için çok teşekkür ederim.

Parpali dedi ki...

Tam anlamıyla bilgi sahibi olmamakla birlikte, galiba anlattığınız şekilde...

Adsız dedi ki...

Sevgili hocam,
İnanın bir çok mez ödül aldım. Tabi ki hepsi de beni sevindirdi. Ama beni en çok duygulandıran da Sizin tarafınızdan ödüle layık görülmek oldu. Teşekkürler hocam,

A.ÖZTÜRK

NOT: Bu arada başınız sağolsun, Geride kalanlara uzun ömürler versin

Adsız dedi ki...

Allah sabırlar versin.
EMİR:)

gay_yor dedi ki...

ödül için çok teşekkür ediyorum..şimdi yanınızda olsam yanaklarım kızarırdı..yüreğinizle kalın..