1 Ekim 2008 Çarşamba

KIRK GÜN KIRK GECE BAYRAM OLSUN



Bizim gibisi yok vallahi...

Dünyada yer yerinden oynuyor, bizde tık yok. Biz iyiyiz, hem öyle iyiyiz ki bayram yapıyoruz. Kriz geliyormuş neyimize ? Şimdi git sonra da gelme ! Biz bayramdayız...

Luna Park'ta dönme dolap dönüyor, dönüyor, dönüyor... Durmak bilmiyor. Yarım saat süren korku dakikaları !.. Sonra vazgeçtiğimizi falan sanmayın. O bozulduysa diğerleri var. Bayramda eğleneceğiz, hemen öbürlerine koşuyoruz. Ya onlar da bozulursa ? Boşver o zaman düşünürüz.

Çocuklar dışında, dinlenen çalışanların dışında, bayramları seven var mı ?

Ben kendi adıma sevmiyorum bayramları. Hüzünleniyorum, hem de çok... Kaybettiklerimi düşünüyorum, hüzünleniyorum. Gelemeyen çocuklarımı düşünüp hüzünleniyorum. Gidemediğim, göremediğim yakınlarımı düşünüp hüzünleniyorum. Kimsesizleri düşünüp hüzünleniyorum. Yoksulları düşünüp hüzünleniyorum.

Tepeden tırnağa hüzünlüyüm anlayacağınız... Sevmiyorum bayramları...

Haberlere bakıp üzülüyorum...

THY Çağrı Merkezi özelleştirilecekmiş. İnsanlar işsiz kalacağı için öfkeli. Sus biz bayramdayız!..

Altınova'da gençler müziği biraz sesli dinledi diye öldürülmüş. Camlar kapılar kırılıyor, yer yerinden oynuyor.İş bölücülüğe kadar gidiyor! Biz bayramdayız.

Bayram sevgi, dostluk ,kardeşlik...

Elektrik, doğalgaz zamlandı. Sus sus şimdi sırası mı ?

Kamer Genç, tek kişilik ordu. Bayram mayram dinlemedi, tepkisini koydu, çıktı dışarı, ayıp mı etti?

Bir Mehmet'imiz daha şehit olmuş...

Aman sus, bayram bayram...

Bayram öncesi ve sonrası yollar kan gölüne dönüyormuş. Varsın dönsün. Biz bayramdayız...

Dokuz gün bayram, yeter mi ? Yetmez. Daha Kurban Bayramı da var. Orada da birkaç gün ekleriz, merak etmeyin ?

Ya Bir Mayıs ?

Bir günde ülke ekonomisinin düşeceği durumu düşünmek zorundayız değil mi ?! Hem işçilerin bayram neyine ? Onları peyder pey işten çıkararak her gün bayram yaptıracağız ?

Bayram olsun bayram olsun,
Kırk gün kırk gece bayram olsun,
Canım sana kurban olsun!..

"İNAN Kİ AĞLAMADIM
HÜZÜNLÜYÜM SADECE..."

6 yorum:

ROSA E OLIVIER dedi ki...

"love is the one who masters all things."

Mawlãnã Rumi...for you...

aysema dedi ki...

Hello Rosa Olivier,

I Love you...

Parpali dedi ki...

Bu idari tatilin nedeninin yaklaşan yerel seçimler olduğunu tahmin etmek zor değil aslında. Bayramı tatil gibi düşünmeyelim artık! Aynı zamanda tatilin oy avcılığı için yapıldığını da düşünmeyelim. Ne kadar art niyetliyiz(!) yahu.
Seçimler mayıs ayı içinde ya da haziran ayında olsaydı, 1 Mayıs da tatil olur muydu acaba? :) Kaz gelecek yerden, tavuk esirgemezler, biliriz...

aysema dedi ki...

Sevgili Papali,
Çok haklısın... Buna ekonomik krizi ve Deniz Feneri haberleri gözden kaçırma çabası da eklenebilir mi?

Parpali dedi ki...

O zaten Allah'ın emri :)

aysema dedi ki...

Teşekkürler Parpali...