23 Ekim 2008 Perşembe

KOCA KAPTANIMIZI YİTİRDİK



Yastayız ! Ailemizin en büyüğü sevgili kayınpederim yok artık.

85 yıl dimdik ayakta...
67 yıl süren bir evlilik...
Dört erkek evlat...
8 birbirinden iyi yetişmiş torun...
1 torun çocuğu...
2 de henüz torun karnında dünyaya merhaba diyen yavru...


Çarşamba günü İstanbul'a göndermiştik. Torununun çocuğunu görmeye gidiyordu sevinçle! Çok kalmam, dönerim diyordu. İki ay sonra diyer torunumun çocuğu doğunca yine gideceğim nasılsa, diyordu... Son görüşümüzmüş, bilemedik.

Çok kalamadı! Salı günü cenaze arabasıyla döndü, çarşamba günü, yani dün onu hep birlikte dönmemek üzere yolcu ettik, sevgilerimizle...

Artık yüreklerde, anılarda yaşayacak... Güle güle Kaptan! Bizlere yaşattıkların için sana yürek dolusu sevgiler, saygılar... Keşke herkes senin yaşadıklarını yaşayabilse...

10 yorum:

denizanasi dedi ki...

başın saolsun :(

Parpali dedi ki...

Ölümün karşısında söylenecek tüm cümleler geçerliğini ve etkisini kaybediyor. Başınız sağolsun...

gay_yor dedi ki...

niye hiç ölümler bırakmıyor peşimizi bu bu ay içinde duyduğum bizim minik bebğimiz Tuğrayla birlikte kaçıncı gidiş..ben başın sağolsun demeyi hiç sevmiyorum..toprağı bol olsun..o uçup giden meleklerden biri şimdi..acınızı yürekten paylaşıyorum..

Adsız dedi ki...

Sevgili hocam;
İnanın diğer yarumcu arkadaşların tüm görüşlerine katılıyorum. Ölüm..Ölüm.. Adı da soğuk, bedenin kendisi de..En kötüsü de canlıların onun karşısında ACİZ kalması.
Törendeydiniz.Size ve eşinize nasıl baş sağlığı dileyeceğimi inanın çok düşündüm.( Sanırım kendimi toparlıyarak yapabildim) Diğer yorumcular gibi Bende baş sağlığı dilemeyi hiç sevmiyorum. Hani büyüklerimiz hep söylerler ya ' Ölenle ölünmüyor' diye. Doğru bir söz ama ATEŞ' te düştüğü yeri yakıyor.Acınızı bir kez daha paylaşıyor, merhuma Allahtan rahmet ve Geride kalan siz ve tüm dostlarına BAŞ SAĞLIĞI diliyorum.
A.ÖZTÜRK

Adsız dedi ki...

Sevgili hocam;
İnanın diğer yarumcu arkadaşların tüm görüşlerine katılıyorum. Ölüm..Ölüm.. Adı da soğuk, bedenin kendisi de..En kötüsü de canlıların onun karşısında ACİZ kalması.
Törendeydiniz.Size ve eşinize nasıl baş sağlığı dileyeceğimi inanın çok düşündüm.( Sanırım kendimi toparlıyarak yapabildim) Diğer yorumcular gibi Bende baş sağlığı dilemeyi hiç sevmiyorum. Hani büyüklerimiz hep söylerler ya ' Ölenle ölünmüyor' diye. Doğru bir söz ama ATEŞ' te düştüğü yeri yakıyor.Acınızı bir kez daha paylaşıyor, merhuma Allahtan rahmet ve Geride kalan siz ve tüm dostlarına BAŞ SAĞLIĞI diliyorum.
A.ÖZTÜRK

geçkalmadımki dedi ki...

Sabırlar ve geride kalanlara sağlıklı, uzun ömürler dilerim...
Sevgiler...

Kitap Kurdu dedi ki...

Başınız sağolsun. Allah rahmet eylesin, geride kalanlara da bol bol sabırlar versin.

Sevgiler

Galeni dedi ki...

Başınız sağolsun öğretmenim. Allah kalanlara sağlıklı uzun ömürler versin. Mekanı cennet olur inşallah

Ruyayla dedi ki...

Sevgili Aysema 1 ayda 3 cenaze birden yaşadığım için biliyorum ki hiç bir söz,hiç bir taziye acıları azaltmayacak..Ateş düştüğü yeri yakıyor! Tüm klişe sözler yerine sadece sabır diliyorum acını paylaştığımı bilmeni isterim :(

aysema dedi ki...

Hepinize çok çok teşekkür ederim.

Ne yazık ki sansür buraya kadar ulaştı. Dilerim en kısa sürede akılları başlarına gelir...

Sevgiler...