10 Ekim 2008 Cuma

MİM Mİ SOBE Mİ ?



SevgiliParpa
li beni sobelemiş. İlk kez sobeye yakalanıyorum.

Daha önce bazı bloglarda "mimlendiniz" diye geçiyordu. Bu söylem bana itici geliyordu. "Sobe" daha sevimli bir sözcük değil mi? Kim "mimlenmek !" ister ki...

Buraya kadar iyi de bundan sonrası biraz zor. Başlayalım bakalım:

İsminiz: Nihal
Nerelisiniz: Elazığ
Yaşadığınız yer: Zonguldak
Mesleğiniz: Emekli Yazın Öğrt. (Türk Dili ve Edb.)
Hobileriniz: Bu konuya çalışamadım öğretmenim...
Evli misiniz: Evet. Dünya tatlısı iki kızım var. Üçüncüsü yolda(anneanne olacağım yakında)
En sevdiğiniz yemek: Sevdiklerimle yediklerim.
Sevdiğiniz müzik: Güzel olan her çeşidi dinlerim. Ama türküler daha çok etkiliyor sanırım beni. Ve Seven Aksu şarkıları...
Nerelere gitmek istersiniz: Doğu Karadeniz'i görmek istiyorum. Ülkemizde gitmediğim tek bölge olduğu için.


Sanırım pek açık olmadı. Daha sonra belki... Bu arada bugün eski defterlerimi ayıklamaya çalışırken lisede arkadaşlarıma yazdırdığım iki de anket defteri elime geçti. Birazını okudum. Çok güldüm. En son sayfaya da kendi yanıtlarımı yazmışım. Onlardan da bir ikisini yazmak istiyorum :

(Sevdiğiniz yerli - yabancı şarkıcı ve şarkı:
Ajda Pekkan, Behiye Aksoy... "Menekşe Gözlerde Hiç Vefa Yokmuş"
Mary Hopkin, Tom Jones. "Those were the days"

Görmek istediğiniz yer: Fransa, Japonya.)


Evet... Defterde çok ilginç sorular var .Tam elli üç soru... Ben altıncı sorudakiyle bu yazıyı okuyup yanıtlamak isteyen herkesi sobelemek istesem kimler evet der ki... Deneyelim bakalım...

Sobelendiniz efendim... Konu mu ? Buyrun bakalım:

"Parayı mı, şöhreti mi, sanatı mı tercih edersiniz ? " Neden?

O dönemde ben ve arkadaşlarım "SANAT" demişiz...


4 yorum:

Parpali dedi ki...

Ben niye sizin hep İstanbul'da olduğunuzu düşünmüşüm :) Ne çok heveslenmiştim bir gün buluşuruz diye. Ama İstanbul'a yolunuz düşer herhalde?

Adsız dedi ki...

Zonguldak'tan kömürün en karası, İnsanım en beyazı çıkar (Emekçisi).Biz öğretmenimizi hiç bir yere yollamayız.
EMİR:)

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

İstanbul'da görüşme olasılığımız var. Yakın bir gelecekte, torunumu karşılamak için orada olacağım. Umarım tanışma ortamı yaratabiliriz.
Bunu ben de çok istiyorum.
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Emir,

Çok teşekkür ederim.

"Yüz karası değil
Kömür karası.
Böyle kazanılır
Ekmek parası" O.Veli


Nereye gidersek gidelim, sonunda kürkçü dükkanın dönüyoruz değil mi?