27 Kasım 2008 Perşembe

SOBE MUTLULUK NEREDE?


"Sizin Mutluluğunuz Nerede ? On resimle anlatınız." diyerek sobelemiş Galeni beni... Kolay mı bunu yapmak? Zor oldu benim için,ama başardım. Açtım yüreğimi sizlere, neden fotoğraf olmasın ki? Eşimle çıktım karşınıza. Çünkü tüm mutlulukları birlikte yarattık...

Çocuklarımız, babam , ailem de var bu ortamda ama onlar görünsün istemedim. Onların da istemeyeceğini biliyorum ...




Obur biri sanmayın lütfen beni... Deniz ürünlerini severim . Yerken sevdiklerim de olursa daha bir keyfalırım...


Sebzeler, meyveler... Onlarsız mutluluk eksik kalır değil mi?




Salatasız olmaz!



Salatadan vazgeçmeyin lütfen... Hadi üşenmeyin! İki ayrı leğen kullanıyorum ben. Sırayla birkaç kez leğenden leğene aktarıyorum yıkarken. Sonra tek tek yıkıyorum. İyi yıkanmazsa yarardan çok zarar getirebilir. Benden hatırlatması!





Çocukların sağlık, mutluk ve başarılarından daha çok ne mutlu eder ki ana-babayı? Kızımızın mezuniyet töreninde onu yüreğimizle alkışlamak için bekliyoruz...

Ve doğa...



"Kitapsız hayat kör, sağır, dilsiz yaşamaktır." demiş büyüklerimiz.

Kitapsız mutluluk olur mu?



Deniz... Şöyle uzanıp güneşlenmeyi öğrenemedim hiç. Denize girdim mi çıkmak bilmem. Yüzerim, yüzerim, yüzerim...




İşte bu! Beni "Çılgın Anneanne" yapan minik terlikler! Alanya'dan aldım, henüz doğmamış olan torunuma...

O, doğacak, büyüyecek, bikinisini giyecek ve sonra da bu terlikleri giyecek. Elinden tutup denize gideceğiz birlikte! Yüzdükten sonra kumdan mutluluk kuleleri kuracağız beraber... Çılgınlık değil de nedir bunun adı? Kaçıklık olabilir mi?


Kendimize de zaman ayırmalıyız . Kendimizi dinlemeli, kendimizle barışık olmalıyız. Kendimizi mutlu etmeliyiz önce. Bu olmadan mutluluk paylaşılmaz ki...




Hoşgeldiniz sevgili okurlar... Evimize de bekleriz . Rahat ettirmeye çalışırız inanın. Mutluluklar paylaşıldıkça artarmış. Ben de ondan cesaret alarak açtım tüm yüreğimi sizlere...


Ve şimdi sıra sizde... Sevgili Laleninbalçesi, Gayyor, Rüyayla, Handan'ınkaleminden sobelendiniz...

Ve ben de yazmak istiyorum, diyenler... Sobe!




26 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Aman aman, ne de güzeller yahu! Mutluluğun daim olsun aysema!

Enişte de pek bir karizmatikmiş canım :)

aysema dedi ki...

Teşekkürler Prncfrn.

Dileğim tüm insanlarımızın mutlu olması...

Sevgilerimle.

handan dedi ki...

en kısa zamanda yanıtlayacağım. selamlar

aysema dedi ki...

Kolay gelsin Sevgili Handan... Bekliyorum.

lale dedi ki...

bu sobeye ilk rastladığımda ne güzel bi sobe, nasılsa bir yerlerden gelir beni bulur demiştim. Mutluluklarınız daim olsun değil on onbinlere katlansın mutluluk resimleri. SEVGİLER SİZE

aysema dedi ki...

Sevgili Lale, o yorumunu okudum Parpali'nin blogunda. Keşke başka bir şey dileseymişsin.

Mutluluklar hepimizin olsun. Toplumun çoğunluğu mutsuzsa kişişel mutlulukların tadı kaçıyor.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

......Bey deşifre oldu. Artık tanınıyor. Kaçamaz. Adamın adını çıkardınız Öğretmenim. MUTLULUKLARRRRRRRRRR
EMİR:)

aysema dedi ki...

Sevgili Emir,

Vallahi öyle oldu! Henüz haberi yok, gelir birazdan. Ben de merak ediyorum halini...

Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Sevgili Hocam; Sırlar hiç bir zaman gizli kalmaz...
' Bir kişinin bildiği sırdır, ama iki kişinin bildiği sır değildir' diye bir söz var... Bunun ne kadar doğru olduğunu hep kabul etmişimdir. Sizi SANAL alemde tanımaktan ziyade aileniz ile birlikte resimde bile olsa yakınen tanımak isteyenler çok olduğunu tahmin ediyorum.Şeffaf bir ortamda böyle bir muhabetli resimleri yayınlamanız sanırım.... beyi de rahatsız etmeyecektir.
Mutluluğunuzun daim olmasını ve kıskananların çatlamasını istiyorum
A.ÖZTÜRK

handan dedi ki...

yazdım bile!...

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Hemen geliyorum oraya...

Bendeniz dünlükte:) dedi ki...

mutluluğunuz ve güle yüzünüz daim olsun,gülümseyerek okudum ben de:)))

aysema dedi ki...

Bendeniz dünlükte hoşgeldiniz.

Çok teşekkür ediyorum, herkesle birlikte...

gay_yor dedi ki...

ahhhhhhhhhhh mim lendi mi:)
tamam yarın okuldan gelince hemen başlayacağım yazmaya:)

gay_yor dedi ki...

YARINI BEKLEYEMEDEN BUGÜN YAZDIM MUTLULUKLAR ERTELENMEMMELİ DİYE DÜŞÜNDÜĞÜMDEN:)

Galeni dedi ki...

Sobe sayesinde nihayet gül yüzünüzü de görme şerefine nail olduk sevgili öğretmenim. Eşiniz beyefendi ile de bir ara özel görüşmek isterim, bu kadar karizmatik olmanın sırları ne acaba? bir kaç tüyo verir belki bana da :)
Öğretmenim şaka bir yana cevabınız için çok teşekkürler. Sizi kendi özel yaşam alanınızda görmek ve tanımak çok harikaydı.
Mutluluğunuz daim olsun...

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,

Bir yanlışlık yapmışım, şimdi fark ettim. Senin yorumuna yanıt vermek isterken "Lale" demişim. Hatta Lale'nin buloğuna gittim, ama henüz yazmamıştı. Yine de uyanamadım. Özür dilerim. Birazdan sana geliyorum, eve değil, bloğuna...

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sayın Öztürk,

Gelince gösterdim eşime, pek beğendi.

Herkes mutlu olsun istiyorum ben...

Teşekkürler yorumunuza.

aysema dedi ki...

Sevgili Gayyor,

Okudum o güzel yazını, kendiminkinden utandım biraz. Fazla kişisel olmuş benimkisi... Ama yüreğimdeki sevgi bu kadar değil sen biliyorsun.

Herkes okumalı, ve düşünmeli yazılarını... Onlardan çok şey öğrendim ben. Teşekkürler.

aysema dedi ki...

Sevgili Galeni,

Her şey yürekte sanırım. Gerisi boş. Belki gençken görüntü ilk anlarda önemli ama, sonrası insan olmakla ilgili...

Kalıcı olan içimiz, dışımız çabuk değişiyor.

Senin yüreğin güzel.Ama görüşmeniz beni sevindirir.
Sevgiler...

handan dedi ki...

aysema; mutluluğun resmi bu olabilir mi?

http://handannkaleminden-handan.blogspot.com/2008/11/mutluluun-resmi-bu-olabilir-mi.html

kelime dedi ki...

Ben de geldim sobeye:)

aysema dedi ki...

Handan bakacağım şimdi...

aysema dedi ki...

Kelime, gözlerimiz yollarda kalmıştı. Hoşgeldin...

Demotike dedi ki...

Selamlar...
O, doğacak, büyüyecek, bikinisini giyecek ve sonra da bu terlikleri giyecek. Elinden tutup denize gideceğiz birlikte! Yüzdükten sonra kumdan mutluluk kuleleri kuracağız beraber... Çılgınlık değil de nedir bunun adı? Kaçıklık olabilir mi?
Siz, yada birileri "kaçıklık" biye diye bilir....
Ama bence.... İşte ömre bedel mutluluk.
Dilerim, bunu yaşama fırsatı bulursunuz. Ve bunu tüm içtenliğimle temenni de ediyorum.
Keşke... Herkes bu mutluluğu yaşayabilse.
Ayrıca, (nazar değmesin) terliklere bittim eridim. Çok cimcime:)
Sevgide en sevdiğim taraf, terazi şaşmıyor. Paylaştığın kadar seviyor ve seviliyorsunuz.
Bu mükemmel....
Dostça kalın.

aysema dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız Demotike...

Çok teşekkür ederim.