26 Kasım 2008 Çarşamba

TAKINTILARIM


Gayyor beni sobelemiş. Sevindim, ama ne yazacağımı da bilemiyorum. Konu
" takıntılar".

Takıntılarım?! Düşünüyorum...

Son zamanlarda bilgisayar takıntım var desem olur mu? Olmaz .
Çarşıda gezerken canımın hiçbir şey istemediğini, sadece çerez dükkanlarının önünde alsam mı almasam mı ikilemi yaşadığımı söylesem, ve çoğunlukla da eve çerez paketiyle döndüğüm takıntı olabilir mi? Yoo sanmıyorum.

Ya sevdiklerim yolculuğa çıktığında haber alıncaya kadar uyuyamadığım! Dur bununla ilgili bir de komik anım var, onu anlatayım bari.

Eşimle nişanliydık. O, Mardin'de askerdi, ben Elazığ'da öğretmen... Elazığ'a beni görmeye gelecekti. Gecikti, ya da bana öyle geldi. Dayanamadım, meraktan ölmek üzereyim. Açtım otobüs firmasının telefonunu evdekilerden gizlice:
" Firmanızın şu şu şehirler arasında sefer yapan otobüslerinde kaza oldu mu?" diyiverdim. Görevli: " Neeee! Kaza mı olmuşşşş?!" diye öyle bir bağırdı ki hala kulaklarımda sesi... Ama şimdi cep telefonları sayesinde daha rahatım eskiye oranla. Bu da galiba takıntı değil.

Batıl inançlarım hiç olmadı, makas- bıçak alıp vermeyle de sorun yaşamadım. Çizgilerle de... Tırnak yemedim, dudağımı kemirmedim.

Sigara takıntı olabilir mi? Yoksa çok kötü bir alışkanlık mı? Ahh bir kurtulabilsem!..

Çocuklar küçükken onlarla ilgili endişelerim vardı, ama bu da geçti mi ne?

Ya ben ne biçim insanım, bir takıntım bile yok?



Şimdi kimleri sobelesem? En hoş yanı galiba bu. Ben de topu Sevgili Galeni'ye, Parpali'ye ve Denizanası'na gönderiyorum. Hadi bakalım, kolay gelsin...

6 yorum:

Parpali dedi ki...

:) Çok güzel bir anıymış bu. Sabah sabah okumak çok iyi geldi. Sobemi de aldım...

aysema dedi ki...

Teşekkürler Parpali.

Sonradan aklıma geldi, bari buraya ekleyeyim. Anılarımla ilgili pek çok şeyi atamamak gibi bir takıntım var, nasıl unuturum. Çocuklarımın anaokulunda yaptığı resim dosyaları, ilkokul'dan yazılı kağıtları, benim öğrencilik yıllarımdan defterlerim, öğrencilerimin ödevlerinden sakladıklarım, yazdırdığım kompozisyon çalışmaları, sınavlar için hazırladığım sorular neler neler... Ayrıca çocuklarımın giydikleri bebeklik zıbınlarından, elbiselerinden,oyuncaklarından sakladıklarım... Ve eski kitaplar, dergiler... Ayıklamaya çalıştım ama çoğu duruyor hala... Bir de bana alınan hediyelerin içine yazılıp konulan kağıtlar, mektuplar,kartlar...

Galeni dedi ki...

Ben de sobemi aldım öğretmenim. Ama bir kaç gün müsade istemek zorundayım. Bu sabah itibariyle hortlayan virüs problemi ile boğuşmaya başladım yine...

aysema dedi ki...

Beklerim Galeni. Kolay gelsin sana...

Hayatımda ilk kez İnternet Kafeye gittim Alanya'da. Yazımı aktarmak istedim laptopdan, izin vermediler. Virüs geçer diyerek. Oradaki bilgisayarlardan birini kullanmamı istediler de kızmıştım. Haklılar mı dersin?

gay_yor dedi ki...

aysema öğretmenim gerçekten hiç takıntınız yokmuş:)mim imi değerlendirdiğiniz için çok teşekkür ederim..

aysema dedi ki...

Ben de teşekkür ediyorum Sevgili Gayyor.