17 Kasım 2008 Pazartesi

TATİL KEYFİ

Üç gündür denize giriyoruz. Güneşleniyoruz.

Dün kardeşim de geldi. Bana özenmiş...

Sitedeki bayanlar toplanıp gidiyoruz. Ege denizinin yaz mevsimindeki sıcaklığı var.
Komşuların enerjisine bayıldım. Denizden sonra birkaç etkinliği bir güne sığdırıyorlar. Ülke sorunlarıyla da oldukça ilgililer. Biri resim çalışmalarına ara vermiş bu konuda çalışmak için. Toplantılara koşturuyorlar. Onların çalışmalarını görmek umutlarımı yeşertti...

Tatili özlemişim meğer...
Yazıları her zaman gönderme olanağı bulamadığımdan toptan gönderdim...

Sevgiyle kalın dostça yaşayın...

11 yorum:

kelime dedi ki...

Ne güzel, ne güzel. Allah içinize sindirsin. Sevgiler

jade dedi ki...

drniz güne..kum....

oof oof:D

Adsız dedi ki...

sen denize gir ama fazla açılma beyninin içini boşalt çünkü önümüzdeki günlerde zaten dolacak sevgiler

denizanasi dedi ki...

oh mis.. iyi eğlenceler:)

Ruyayla dedi ki...

İyi tatiller aysemacım bir güzel eğlen :)

aysema dedi ki...

Sevgili Kelime,
Teşekkürler... İyi ki gitmişim, huzurlu döndüm. Tatil amaçlı değildi, ama tam bir tatil de oldu benim için...
Sevgiler.

aysema dedi ki...

Hoşgeldin Jade,

Yanıtı geciktirdim, özür... Yeni döndüm.

Gerçekten kıştan üç günlük deniz çalmak olaganüstü güzeldi...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız Sevdiğim,

Hemen anladım sen olduğunu...
Dediğini yaptım ve döndüm işte!

Seni çok çok seviyorum. Seninle yaşamak öyle güzel ki...

aysema dedi ki...

Denizanası teşekkürler...

Gerçekten Alanya'nın en güzel zamanıydı. Üç gün denize girebildim, sonra yağmur vardı. Ama en güzeli babamla ve kardeşimle yaptığım kucaklaşmaydı...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Rüyayla,

Tatil bana da çok iyi geldi. Teşekkürler. Yanıtı geciktirdiğim için özür...

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

tatili özledim

sevgi