30 Aralık 2008 Salı

2009'A MERHABA




Yeni Yıl...

Her yeni yıl yeni bir umuttur. Yeni yılda tüm umutlarınızın yeşermesini diliyorum.

ve


2009'a Tagor'un dizeleriyle merhaba demek istiyorum:



"Düşüncenin her korkudan azad olduğu bir ülke
Bir ülke ki insanları dimdik,
Dünya duvarlarla bölünmemiş,
Kelimeler gönlün derinliklerinden fışkırır,
Emek kemale uzatır kollarını,
Aklın ırmağı alışkanlıkların karanlık çölünde kuruyup gitmemiş,

Ne olurdu Tanrım !

Benim yurdum da böyle bir ülke olsa !"

16 yorum:

Requiem for a dream... dedi ki...

Sizin ve Tagor'un iyi dileklerine katılmamak mümkün mü?
Mutlu seneler olsun herkese...

denizanasi dedi ki...

iyi senelerrrrrrrrrrrrr

aysema dedi ki...

Sevgili Requiem for a dream,
Katılmana sevindim. Size de mutlu bir gelecek diliyorum, sevdiklerinizle...

aysema dedi ki...

Sevgili Denizanası,

Teşekkürler.

Size de sevdiklerinizle birlikte mutlu nice yıllar...

Kedila dedi ki...

Merhaba,

Bütün yüreğimle katılıyorum dileklerinize..

Sevgiler..

aysema dedi ki...

Sevgili Kedila,

Umarım tüm güzel dilekleriniz gerçekleşir...

Sevgiler.

gay_yor dedi ki...

mutlu yıllara sağlıkla mutlulukla öğretmenim..

Adsız dedi ki...

Yağmur hoş gelmiş. İnşallah mutlu olur, Mutlu eder. Allah ailesine bağışlasın.
EMİR:)

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Yağmur bebek geldimi? Son anda yakaladı mı? 2208 i. Sevgiler size ve tüm ailenize sağlıkla mutlulukla hep sevdiklerinizle nice mutlu yıllara

Galeni dedi ki...

Sevdiklerinizle ve "Yağmur" bebeğinizle size mutlu yıllar dilerim öğretmenim...

Balkahve dedi ki...

İyi ki umutlarımız var. Bunca zorluğa nasıl katlanırdık?
Yeni yılda umutlarımızın gerçeğe dönmesi dileği ile..
Yeni yılını kutlu olsun..

Parpali dedi ki...

Mutlu olsun, mutluluk getirsin yağmur bebek...

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Mutlu ve umutlu olsun bu yıl dilerim...

pRncfRn dedi ki...

Bir süre yoktum aysemacıım, mutlu yıllar dilerim.

handmade jewelry dedi ki...

can u leave ur phone number to me???

jacker dedi ki...

vintage dior
christian dior bag
dior bag
dior handbag
dior handbags