25 Aralık 2008 Perşembe

BİR ÇİÇEK



I
Dev bir gemi geçiyordu
Küçük küçük sulardan
Kadıköy parkının umarsızları
Sıralanmışlar banklara
Bugün de her zamanki gibi
Tek laf etmeden
Denize bakıyorlardı
Karışık düşünceler içinde
Ağır ağır yürüyordum
Şey kalabalıktır şimdi
Önce şu mektubu mu atmalı
Evlendirme Dairesi'nin önü
Çelenk dolu
Birdenbire
Bir çiçek
Rıhtım taşının aralığından
Uzatmış başını
Bir çiçek yolumu kesti !
II
Bir ilkokul bahçesi geçiyordu
Cıvıl cıvıl sulardan
Cemal Süreya
Sevda Sözleri
not:



Ben konuşamıyorum, heyecandan! Şairlere sığınıyorum.
Şimdi de Cahit Külebi'den:
" O ozanlar var ya büyük ozanlar
Biz yanarken çıkardığımız dumanlar."

6 yorum:

Parpali dedi ki...

Deniz resmini görünce, bir arkadaşımın beslediği balık ile ilgili anlattıkları geldi aklıma. "Sesimi duyunca su yüzüne çıkıyor. Sevildiğini anlıyor, öyle nazlanıyor ki" diyordu. Bence Yağmur kız da içerideyken ne kadar çok sevildiğini anladı, gelmiyor o yüzden :) Dışarıda ne kadar sevileceğinin henüz farkında değil...

Adsız dedi ki...

`Tanrim bana degistirebileceklerim icin guc, degistiremeyeceklerim icin sabir, ama en onemlisi, ikisinin arasindaki farki anlamak icin akil nasip et`

Cin tapinak yazisi

zihni dedi ki...

Hayatımızın büyük oranı karada geçtiğinden,
Toprağa bağışıklık kaçınılmaz
oluyor.
onun sevdasına tanıklık,
içinden türeyen bitki renklerine bağımlı olmakla eşdeğer...

arada bir suya susatmak
yaz tatillerinin konukluğuna soyunmak,
denizin şerefine yakışır.

Bu yüzden belki de Denize denizkolik gözle bakışım...:)

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,
Sevgili Adsız,
Sevgili Zihni,


Çok teşekkür ederim yorumlarınıza...
Beklemek zormuş dostlar, bekliyoruz.

Dostça kalın, sevgiyle yaşayın...

fashion jewelry dedi ki...

Very good!

sticker dedi ki...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not
fashion jewelry