19 Aralık 2008 Cuma

BİZ BULUŞTUK




Sevgili Parpali'yle buluşmamızı anlatmaya geçmeden önce bir İstanbul manzarası göndermek istedim. Kime mi? Tüm deniz sevenlere... Başka? İstanbul sevdalılarına... Ve "Ahh şimdi İstanbul'da olmak vardı!.." diye özlem içinde olanlara... Umarım beğenirsiniz?





Efendim Parpali ile Bostancı'da karalaştırdığımız yerde saat 21.00'de buluşacaktık. Sevgili Parpali dayanamamış, kursundan erken çıkmış.
Ben: "Dersten kaçtın mı Parpali?" diyorum.
O : "Erken ayrıldım, öğretmenim!" diyor.

Parpali tlf. ettiğinde henüz hazırlanmamıştım. Çabucak giyindim, anne ve karnındaki bebişi de peşimden sürükleyerek buluşma noktasına yöneldik. Büyük bir caddenin karşı kaldırımında uzaktan onu fark ettim. El salladım, el salladı... Buluştuk!





Parpali beklediğimden gençti, ancak yaşına göre çok da olgundu... Güzel mi güzel, tatlı mı tatlı bir insan! Düşünüyorum, onu yaşantımda nereye koyabilirim? Kızım diyemiyorum, arkadaşım da...
Sanırım ikisinin arasında bir yere geldi kuruldu yüreğimde. Sevdim onu, dersem siz anlarsınız zaten değil mi?

Parpali'ye çiçek almayı planlamıştım. Evden aceleyle çıkınca onu bile yapamadım. Oysa o güzel yürek beni hem çok mutlu , hem de biraz mahçu
p etti!

Fazıl Hüsnü Dağlarca'nın bir şiir kitabını almış benim için Sevgili Parpali. Elimizdeki kitap o, sevgili okur!





İşte Parpali'nin armağanı, siz de görün istedim. Ve kapağını açıyorum. Onun güzel yazısıyla güzel yüreği bir kez daha karşıma çıkıyor:

"Bu puslu İstanbul akşamına şiirin beyaz sayfaları hatıra olsun istedim."
Parpali
18.12.2008

"Yüreğim kanatlanıp uçacak!" Başka nasıl anlatacağımı bilemiyorum bu duygumu...



Fotoğrafta gördükleriniz Doğu Karadenizin bağrından kopup gelmiş kiviler... Buraya Sevgili Parpali'nin çantasından düşmüş efendim... Buyurun, siz de tadın.

Fındık üreticisinin yeni alternatifi olma yolunda... Benden uyarması!




Bunlar da kivinin tehdidi altındaki Parpali fındıkları, kırılmayı bekliyor.
Yetkililer fındık üreticisinin emeğinin karşılığını vermezse sanırım fındık yerine kivi yiyeceğiz. Tabi yerseniz!



Şairler, "Bekleyenim olsa da razıyım kavuşmasam!" deseler de kavuşmak güzel sevgili okur. Dilerim her gönül sevdiğiyle tez zamanda buluşsun, herkesin kavuşacağı yürekler olsun...

10 yorum:

Parpali dedi ki...

Şimdi ne söylesem bu cümlelerin altında kalacak. Ne desem, nasıl anlatsam duygularımı? O güzel sohbet için teşekkür edeyim en başta.
Yeni tanışmadık, yeni karşılaştık sadece. Bu aralar elim kaleme gitmiyor pek ama eğer yazmaya başlayabilirsem, ben de birkaç satır yazmak isterim dün akşamla ilgili.
Sevgiler benden...

Galeni dedi ki...

Sizlere gıpta etmedim desem yalan olur. Her ikiniz adına da çok sevindim. Tanışmanıza vesile olarak bu güzel olayda minicik bir katkım olduğu için de ayrıca gururlandım.

zihni dedi ki...

Mutluluğun şiiri,
Mutluluğun resimleri,
Mutluluğun tarihi,
Mutluluğun asaleti,
Mutluluğun kimliği,
...
Mutluluğun romanını okuyorum şu an.
İnanın ki ben de çok duygulandım.
Sanılanın aksine, sanalda gönülden gönüle iletişim hattı kurulabildiğinin örneğini görüyorum şu an.
İki güzel insan,
İki saygın insan (parpali'yi aradabir okuyordum, kendi kızımın sıcaklığını görüyor gibiydim, belkide buydu Parpali blogunu sıcak buluşum:)Bu arada, kendi kızım 20 yaşında ve İşletme-1 okumakta)

Selam, sevgi ve saygılar bu tablonun ressamlarına

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Seninle karşılaşmak benim için de çok güzeldi.

"Elim kaleme gitmiyor!" deme lütfen. O güzel yazılarının devamını bekliyoruz. Ayrıca bu konuda kursa da gidiyorsun,zaman ayırıp...Her yönden övgüyü hak ediyorsun canım...

Tekrar buluşmak dileğiyle, sevgiyle kal...

aysema dedi ki...

Sevgili Galeni,

Parpali gibi bir güzel insanla beni sanal alemde tanıştırdığın için bir kez daha sana teşekkür ediyorum...

Gelemedin ve çok şey kaçırdın!

Biz kırk yıllık dost gibi olmuşuz da haberimiz yokmuş. Hemen kaynaştık, çok şey paylaştık. Benim için çok özel bir insan oldu Parpali...

Sanalda öyleydi, şimdi gerçekte de öyle...

Tekrar teşekkürler. Bir Karadeniz turunda belki rehberimiz olursun...
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sanalda dostluğa ben de kuşkuyla bakıyordum, ama oluyormuş, hem de çok güzel oluyormuş Sevgili Zihni.

Bir de şu var, blogda yazanlar yüreklerini ortaya koyuyor, saklamalar olsa da satır aralarından kişilikler ortaya çıkıyor.

Hem duygularını, düşüncelerini oturup yazan kişiler kötü insan olamaz gibi geliyor bana. Duyarlı insanlardan zarar gelmez.

Yorumunuz beni mutlu etti. Çok teşekkür ederim.Kızınıza sevgilerimi iletiniz lütfen. Çok şanslı olduğunu düşünüyorum onun. Sizin gibi babası olduğu için. Siz de bilirsiniz kız çocuklarının babaya düşkünlüğünü. Bizim de iki kızımız var...

Tekrar teşekkür ederim ...

Parpali dedi ki...

Kızının sıcaklını görüyor olmak ne güzel bir övgüdür Zihni Bey. Teşekkür ediyorum. Ben de tekrar buluşmayı diliyorum öğretmenim...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Zihni Bey'in yorumu beni de çok mutlu etti.

Görüşürüz, görüşürüz...

therru dedi ki...

Bir buluşma bu kadar içten anlatılabilirdi, sanki ben de buluşma anına şahit olmuşum gibi hissettim. Sevgiler..

aysema dedi ki...

Sevgili Therru,

Çok teşekkür ederim. İstersen seninle de buluşabiliriz. Gerçekten çok keyifliydi. Ben varım, ya sen?

Sevgiler, yine bekleriz...