17 Aralık 2008 Çarşamba

BÜYÜK BULUŞMA


Yok yok yok, heyecanlanmayın... Buluşma Yağmur bebekle değil henüz!

O annesinin karnında oldukça mutlu mesut yaşıyor şimdilik. Anne karnını seviyor. Kim sevmez ki... Yaralanan, üzülen, kırılan,incinen, hayatla başetme gücü tükenen kocaman insanlar zaman zaman oraya sığınmak istemiyor mu? Hepimiz özlemiyor muyuz o kocaman sevgi topu karınları? Sen zamanını bekle Sevgili Yağmur, canın istediği zaman gel, biz sabırlıyız, bekleriz tatlım...

Her şeyin bir ilki varmış demek ki... Yarın ben de bir ilk yaşayacağım. Sanal alemde tanıdığım biriyle buluşacağım. Blogcuların buluşmasını hep merak etmiştim, bakalım nasıl olacak? Güzel olacak, görmesem de tanıyorum ben Parpali'yi, güzel yüreğini sevdim hep! O güzel yüreğin sahibini görecek olmam heyecanlandırıyor beni...

Yarınlar güzel olsun herkes için...

16 yorum:

Galeni dedi ki...

Orada olup o ana tanık olmayı çok isterdim öğretmenim :((

aysema dedi ki...

Gel sen de Galeni, hadi atla uçağa!

Sevgiler...

Parpali dedi ki...

Heyecanla bekliyorum ben de :) Sen de gel Galeni...

Galeni dedi ki...

Bu kadar yürekten çağırma beni
Bir gece ansızın gelebilirim
Beni bekliyorsan uyumamışsan
Sevinçten kapında ölebilirim
:))
Çok sevdiğim bu şarkı cuk oturdu buraya.
Şaka bir yana şu anda zamanım müsait olsa bir dakika durmazdım bu buluşmaya şahit olabilmek için.
Siz yine de ben varmışım gibi düşünün. Kendim gelemesem de en içten sevgilerimi gönderiyorum size...

PaNDoRa dedi ki...

Çok güzel yaa, nasıl heyecanlandım. Umarım muhabbetiniz bol, dostluğunuz daim olsun canım :) Sevgiler!

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Fotoğraf da çekeriz,değil mi? Gelemeyenlere gösteririz. Ohhh!

aysema dedi ki...

Sevgili Galeni,

Sen de artık fotoğraflara bakarsın!

Sevgiler bizden...

aysema dedi ki...

Sevgili Pandora,

Olanağın varsa seni de bekleriz. Bin dost sığarmış, bir düşmam sığmazmış. Dostluğa yüreğimiz açık...

Sevgiler...

PaNDoRa dedi ki...

Canım yaa, valla ne güzel olur. ama nerede olacaksınız ki? Yakınlarda olsanız da sürpriz yapsam keşke :) Blogumda ki mail adresime bilgiyi bir yollarsan duruma göre bir şey söyleyebilirim aslında.

İyi geceler, sevgiyle kal!

pRncfRn dedi ki...

Ama ama olmadı ki şimdi, biz de gelmek istiyoruz! :)

Parpali dedi ki...

Fotoğraf makinam arızalı ama telefonla çekeriz artık :)

aysema dedi ki...

Sevgili Pandora,

Keşke daha çok zamanım olsaydı da geniş kapsamlı, uzun uzun sohbetli bir buluşma yapabilseydik blog dostlarımızla... Planlamadan gelişen bir şey oldu bu. Evden uzaklaşmak istemiyorum.

Yağmur Bebek'in ne zaman geleceği belli olmaz, her an geliyorum, diyebilir. Onun için kısa bir buluşma olacak ve ne yazık ki bulunduğum ortama en yakın noktada. Bencillik demeyin lütfen, zorunluluktan . Adresi ve zamanı gönderdim.

Keşke gelebilseniz, olmazsa bir başka geniş zamanlarda diyelim mi?

Sevgiler..

aysema dedi ki...

Sevgili Prncfrn,

Ne güzel olurdu, şöyle çok katılımlı bir buluşma... Düşünmesi bile güzel.

Hani Türk Filmlerinde eskiden şöyle sahneler vardı:

Ameliyat sonrası görmeye başlayan kahramanın yakınındaki kişileri tanımaya çalışması, bazan komik yanlışlıklar yapması!

Nedense o sahneler canlandı gözümde. Blog arkadaşlarımız da hem çok yakınlar hem de çok uzak.Kim kimdi diye bulmaya çalışmak ne hoş olurdu.

Önceki yorumda da belirttiğim gibi kısa bir buluşma olacak, plansız kendiliğinden oluşan.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Çocukların fotoğraf makinasını alacağım ben de...

pRncfRn dedi ki...

Ayarlayalım madem yau gelindiğinde :)

aysema dedi ki...

Biraz önce eve geldik. Buluşma çok güzel geçti Prncfrn... Yazacağım.

Teşekkürler yorum için.