16 Aralık 2008 Salı

ELİ KULAĞINDA



Godotu beklemiyorum. Godot neydi onu da tam olarak bilemiyorum. Belki de umuttu beklenen...Belki bir iç ses, belki yaşama tat veren bir anlamdı. Belki yaşamın kendisiydi. Herkesin Godotu kendine!

Biz Yağmur'u bekliyoruz. Yağmur'un eli kulağında... Doğdu, doğacak...

Doğan her bebek geleceğe uzanan bir güzel el, bir umut... Bir başlangıç, var oluş, yeniden doğuş...

Anne-baba için yeni bir yaşam; büyümenin, olgunlaşmanın başlangıcı bebeğin gelişi! Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak! Eskisinden çok daha güzel olacak, belki biraz daha zor, ama güzel! "Ben" ve "Sen"in "Biz" oluşu ardından gelen bir güzel cana yöneliş! Artık hep o var tüm cümlelerde, her şey onun gelişine odaklı... Ne güzel bir duygu, yaşamı anlamlı kılan, umutları yeşerten!

İstanbul'dayım. Saat yeni günü gösterdiğine göre üç gün olmuş buraya geleli. Zaman bir su gibi akıyor. Geçen zamanla birlikte yaşam trafiği de hızla ilerliyor. Düzen bu, birileri giderken birileri geliyor. Her yeni gelen sizi bugünden alıp düne götürüyor. Daha bir yıl önce bugün güzel bir düğünde "mutluluğun resmini" çizmiştik hep birlikte. Yağmur, bu mutluluğun meyvesi. Henüz annesinin karnından selamlıyor herkesi... Yakında çok yakında ağlayarak verecek müjdesini mutluluğun. Bunu bekliyoruz hepimiz. Sağlıkla gelsin, kolaycacık gelsin tek dileğim bu...

Gel bebeğim, gel Yağmur'um, anneannen de hazır, seni bağrına basacağı günü sabırla, sevgiyle, heyecanla bekliyor...

Ve seni çok seviyor...

16 yorum:

Ozgur dedi ki...

Merhaba,
Ben de anneanne olabilecek miyim acaba...

Yağmur'lar gibi gelsin torununuz, mis gibi, kolaycacık. Su gibi
Sevgilerimle.

özgür.

lale dedi ki...

yepyeni umutlarla gelsin yağmur, mutluluklarınıza yenilerini katsın. sağlıkla gelsin. Sevgiler size

Parpali dedi ki...

Sağlıkla doğsun, mutlulukla büyüsün Yağmur bebek inşallah. İstanbul'dasınız. Siz buraları terketmeden yollarımız kesişsin isterim bir yerde :)

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür,

Dilerim olursun, anne olmak da, anneanne olmak da çok güzel...

Ela da sağlıkla kolaycacık gelsin. Güzel haberlerini bekliyorum. Dikkatle yazdıklarını okuyorum.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için.
Ben de eniştenin sağlıkla evine, ailesine kavuşmasını diliyorum.

Sevgiler...

Yeniay dedi ki...

Merhaba, her yeni bebek bir yeni hayattır, hayata merhaba diyecek olan bebeğe mutluluklar dilerken şansının bol olmasını dilerim anne ve babasıyla birlikte.....sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Ben de seninle tanışmayı çok istiyorum. Zaman konusunda sana uyarım, yer konusundaki tercihimi de ayrıca belirtirim. Ne dersin?

Yağmur bebek gelmeden olabilir. Bu sıra yürüyüşler yapıyoruz kızımla...

Sevgiler, görüşebilmek dileğiyle...

aysema dedi ki...

Sevgili Yeniay,

Çok teşekkür ederim. Heyecan dorukta.

Tek dileğim sağlıkla gelsin, analı babalı mutlu yaşasın.

Sevgiler...

pRncfRn dedi ki...

Aman Tanrı'm adı Yağmur mu olacak! Ne kadar güzel bir isim!

Mutluluklar aysema'cığım, nasıl heyecanlı olduğunu tahmin edebiliyorum.

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Prncfrn,

Gerçekten heyecanla bekliyorum. Zaman daralınca daha ağır geçiyor, ama sabırla beklemekten başka yapacak bir şey de yok.

Teşekkür ederim güzel yüreğine...

pRncfRn dedi ki...

Haberimiz olacak ve hatta bir fotoğraf görebileceğiz değil mi?

Evet, evet, sabırsızlıkla bekliyorum!

aysema dedi ki...

Ah bir sağlıkla gelsin, sevincimi paylaşacağım dostlarla. Teşekkür ederim Sevgili pRncfRn...

Adsız dedi ki...

Ne kadar heyecanlı yazmışsınız. Sağlıklı ve şanslı doğar inşaallah.Mutlu olun Öğretmenim.
EMİR:)

aysema dedi ki...

Çok teşekkür ederim iyi dileklerinize...

Ruyayla dedi ki...

Çabucak gelsin yağmur bebek :) Dünya tatlısı anneannesi onu sabırsızlıkla bekliyor :) Ayrıca yağmur ismi çok güzel bir isim.. Analı-babalı, mutluluk içinde, sağlıkla büyüsünn...

aysema dedi ki...

Sevgili Rüyayla,

Çok teşekkür ederim canım. Merakla bekliyoruz Yağmur Bebeği... Sağlıkla gelsin, analı babalı büyüsün, tek dileğim bu...