28 Aralık 2008 Pazar

GİTTİĞİM VE SEVDİĞİM YERLER MİMİ

Zonguldak'ın Fener Semtinin karşıdan görünüşü. Yaşadığım yer... Severim.



Zonguldak Deniz Kulübü gece eğlencelerinin en eski ve en güzel mekanı...


Ordu evi, toplu yemekler için uygun bir yer...


Sevgili Rüyayla beni mimlemiş. Sıkıntıdan patlamak üzere olduğum bir anda gördüm mimi ve çok sevindim.

Eski fotoğraflarımı, kendi bilgisayarlarından benimkine aktarmalarını istedim çocuklarımdan. Hemen aktarıverdiler, çok iyi oldu. Neler neler varmış unuttuğum...

Kimi hüzünlendirdi, çok hüzünlendirdi beni (anneciğimin son görüntüleri), ağladım uzun uzun! Kimisi de güldürdü, mutlu etti. Yaşam gibi...


Sevdiğiniz ve gittiğiniz yerleri yazın. Mim konusu bu...

"Bülbülü altın kafese koymuşlar, ah vatanım demiş!" Ben de evimi özledim galiba. İşte evim...








Bu da evimize çıkan merdivenler...






Ve balkonumuzdan görünenler:







Efendim yukarda gördüğünüz mekan Zonguldak'ın ünlü Çatı Kebap salonu. Üniversiteye giden gençlerin en çok özlediği kebapçı. Soslu kebap ya da lahmacun sevenlerin uğradığı bir yer. Çocuklar varken sık sık gittiğim bir yerdi.




Ve mutfak masam: Buyrun alın, çekinmeyin...



Koltuğum, ben ve örgüm...





Öküşne'de İnegöl köftecisinde köfte, piyaz...

Düş Molası'nda balık , balık çorbası...

B Tipi Dernek (Mak. Müh.Lokali), MadencilerLokali, Doktorlar Lokali, sevdiğim, arkadaşlarımla buluştuğum mekanlar. Ayrıca Gazeteciler lokali, Alaborina özel  günlerde buluşma noktaları...


İstanbul ve Kutay Pastaneleri...





Bir de kuaförümden söz etmem lazım. Bulunmaktan mutlu olduğum  bir yer;  kendisini de düşüncelerini de sevdiğim kuaförüm  Barış,  Kuaför Barış...


Ve Dikili,
Ve Ayvalık,
Ve Alanya,
Ve Ankara,
Ve Elazığ,
Ve Amasra,

Ve İSTANBUL...


Şimdi  en sevdiğim bölüme geldik.  Kimleri mimlesem acaba? 


Yazılarını  severek okuduğum  Sevgili Parpali,  Sevgili Zihni, Sevgili Pandora artık yazma  zamanınız gelmedi mi?  Buyrun mimlendiniz!  Başka?  Bu yazıyı okuyup da yazmak isteyen varsa lütfen yazsın...

Sevgiyle kalın, dostça yaşayın...

14 yorum:

Ruyayla dedi ki...

Resimlerle ne güzel olmuş böylee :) Yağmur bebekten hala ses yok, galiba yerini pek sevdi :)

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Rüyayla,

Ben nöbetçi anneanne adayı olarak geç saatlere kadar oturuyorum,Yağmur'dan bir işaret bekliyorum. Yerini sevdi bence de.

Mimlenmek iyi geldi, teşekkür ederim.

Sevgiler...

PaNDoRa dedi ki...

Güzel bir gün diliyorum. Çok teşekkür ediyorum mim için, keyifle dahil olacağım. Sevgilerle kalın!

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Ah ben mimi yapmıştım çok zevkliydi. Mutluluk mekanlarınız çoğalsın hep. Yağmur bebekten ne haberler var. Sevgiler size

Parpali dedi ki...

Mimi aldım. En kısa zamanda cevaplayacağım...

aysema dedi ki...

Sevgili Pandora,

Sabırsızlıkla bekliyorum...

Teşekkürler.

aysema dedi ki...

Teşekkür ederim Sevgili Lale...

Yağmur Bebek 2008'i beğenmedi galiba, 2009' u mu bekliyor ne...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Bekliyorum, güzel yazılarını özledim canım...

therru dedi ki...

Ne kadar güzel fotoğraflar böyle, insanın içini ısıtıyor, devamını bekliyoruz.

aysema dedi ki...

Sevgili Therru,

Asıl senin yorumun içimi ısıttı!

Hoşgeldin, mutluluk getirdin. Yine bekleriz efendim...

Sevgiler.

zihni dedi ki...

Mim'iniz en kısa zamanda başım üstüne:)

Bu aralar iş yoğunluğundan dolayı,
az uğramaktayım, hoşgörünüze güveniyorum:)
selam ve saygılar efendim.

costume jewelry dedi ki...

can u leave ur phone number to me???

alerts dedi ki...

prada bags
prada wallets
prada bag
prada handbag
prada handbags

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,
Bir yıl gecikmiş bir teşekkür borcum varmış size özürlerimle...
Tatildeyken oluyor bütün bunlar. Sevgilerimle...