27 Aralık 2008 Cumartesi

HASRETİNDEN PRANGALAR ESKİTTİM

AY KARANLIK

Maviye
Maviye çalar gözlerin,
Yangın mavisine
Rüzgarda asi,
Körsem.
Senden gayrısına yoksam,
Bozuksam,
Can benim, düş benim,
Ellere nesi?
Hadi gel,
Ay karanlık...
İtten aç,
Yılandan çıplak,
Vurgun ve bela
Gelip durmuşsam kapına
Var mı ki doymazlığım?
İlle de ille
Sevmelerim,
Sevmelerim gibisi?
Oturmuş yazıcılar
Fermanım yazar
N'olur gel,
Ay karanlık...



Dört yanım puşt zulası,
Dost yüzlü,
Dost gülücüklü
Cıgaramdan yanar.
Alnım öperler,
Suskun, hayın, çıyansı.
Dört yanım puşt zulası,
Dönerim dönerim çıkmaz.
En leylim gecede ölesim tutmuş,
Etme gel,
Ay karanlık...




Ahmet Arif
Hasretinden Prangalar Eskittim

10 yorum:

bendeniz dedi ki...

ahhh bu satırlar..kenan ışığın sesinden dinlediniz mi?

aysema dedi ki...

Dinledim bendeniz, şiir de çok güzel, Kenan Işık da güzel okuyor.

Bebek beklerken bebeğe uymasa da "Gel artık!" dizesi beni paylaşmaya itti.

Sevgiler...

PaNDoRa dedi ki...

Aysemacığım, paylaşım çok güzel. Bu şiiri çok severim ben, hele bir de Ahmet Kaya söylerse daha da çok severim.

Bebişin gelmesini beklerken zaman hiç geçmiyor değil mi? :) Sağlıkla açsın gözlerini dünyaya inşallah. Şanslı doğsun, şans getirsin.

Sevgiler kal!

aysema dedi ki...

Ahmet Kaya'nın sesinden de güzel olurdu,ama...

Çok teşekkür ederim canım.

Sevgiler...

Hiçkimse dedi ki...

Esasında kalın ve puslu her erkek sesine güzel gider bu şiir. Mesela Haluk Bilginer..

aysema dedi ki...

Sen de haklısın hiçkimse... Kendimi birden Nasrettin Hoca fıkrasındaki gibi buldum. Herkes haklı, çünkü sözü edilenler bizim değerlerimiz. Gerçek sanatçılar o kadar az ki... Her biri ayrı bir tat bırakıyor değil mi?

Teşekkürler...

kelime dedi ki...

Ahmed Arif'in sesinden dinlemek bambaşka...
selamlar

aysema dedi ki...

Sahibinin sesinden de çok güzel olur Sevgili Kelime. Haklısın sen de...

Sevgiler.

fashion jewelry dedi ki...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

materials dedi ki...

clutch bags
ladies bags
mulberry bag
mulberry handbags
mulberry handbag