10 Ocak 2009 Cumartesi

BİZE GELİNCE CADI



Yapamam diyordum, unutmuşumdur sanıyordum. Elim ayağım dolaşır, altını açamam, ya düşürürsem diye uykularım kaçıyordu!

Hayır, tıpkı bisiklete binmek gibi, unutulmuyormuş. Her ayrıntıda daha dünmüş gibi anımsıyorum çocuklarımın bebekliklerini... Tat aynı tat, mutluluk aynı mutluluk, sevgi aynı sevgi ! Farklı olan, değişen sadece benim. Daha bir deneyimli, daha güvenli, daha coşkulu ve daha az yorgun...

Yaşamak gerekiyor, herkesin yaşaması gerekiyor...

Sevgili gençler, bir engel yoksa bu mutluluğu sizler de tatmak için çalışmaya başlayın. Bunu öncelikle kendiniz için yapın; sonra da yaşarken büyüklerinize de tattırın. Hiç de zor değil, ufak tefek sıkıntılar, verdiği mutluluk karşısında öyle cılız kalıyor ki... Hepsi yavrunun bir gülümseyişiyle uçup gidiyor.

Olmuyorsa evlat edinin, korkmayın! Öyle çok yavru var ki sizin sıcaklığınıza muhtaç... Bir kez bağrınıza basın, bir daha vazgeçemezsiniz. Bebeğe vereceğiniz sevgi ve ilginin sizi de fazlasıyla mutlu edeceğini şaşırarak göreceksiniz. Kendinize bu iyiliği yapın lütfen.


Öyle tatlı ki anlatamıyorum. Ağzı süt kokuyor, derler ya, Yağmur'un ağzı gerçekten süt kokuyor. Gündüzleri daha uslu, gece anne-baba ayakta! Sabaha karşı nöbetçi anneanne olarak görevi ben alıyorum da gözleri biraz uykuyla buluşuyor ana-babanın... Dedesi hafta sonları (cuma gecesinden) burada! Kim önce kaparsa bebişin gazını çıkartma şansı onun oluyor...

Anne-baba biraz sitemkar:

"Anneanneye-dedeye melek, bize gelince cadı !" diyorlar gülerek...

Eeeee o kadar da farkımız olsun değil mi? Sizlerin de sıranız gelir inşallah!..

6 yorum:

Muzlu Turta dedi ki...

beyaz köpek balığı demelerinden iyidir ;))

aysema dedi ki...

Öyle diyenler de mi var? İlginçmiş.
"Cadı" ama "Tatlı Cadı" bizim Yağmur'umuz...

Bu arada hoşgeldiniz Muzlu Turta.Teşekkürler...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Cancan bize ilk geldiğinde ödüm kopmuştu. Şimdi ardından neredeyse çöllere düşeceğiz. Ne kadar seviliyor bebekler, özledik galiba bebekli günleri. Sevgiler sana Aysemacım.

aysema dedi ki...

Gerçekten çok seviliyor. Ve on günlük bebek sanki yıllardır aramızda yaşıyormuş gibi. Evi de tüm zamanımızı da dolduruyor. Çok tatlı bir şey teyzesi...

Sevgiler benden Laleciğim.

Yeniay dedi ki...

Biliyormusunuz çocuklar bankadaki para torunlarda ana paranın faizi imişler, onun için iki katlı tatlı oluyorlar kucağınızdaki faizinizle mutluluklar..........

googler dedi ki...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!
nike dunk