4 Ocak 2009 Pazar

GECİKEN TEŞEKKÜR KABUL OLUR MU?


Geciken adalet adalet değildir, biliyorum. Peki geciken teşekkür teşekkür müdür? Sanırım duruma göre değişir.

Sevgili Dostlarımın hoşgörüsünü bildiğim için rahattım doğrusu. Bugün nihayet boş zaman bulabildim. Anneanne olmanın da bir bedeli var değil mi?

Öncelikle tüm akraba ve dostlarımıza teşekkür ediyorum. Gerek hastaneye gelerek gerekse telefonlarıyla sürekli yanımızda olduklarını hissettirdikleri için çok çok teşekkür ediyorum.

Mutlu haberi benden önce blog dostlarıma müjdeleyen dostumuz Emir'e;

Merak edip biz hastanede Yağmur Bebek'le yeni buluşmuşken telefonla arayan Sevgili Tülay ( Parpali)'a;

Hem bloguma uğrayıp güzel dileklerini yazan, bununla da yetinmeyerek kendi bloğunda benim anneanne oluşumu kutlayan Sevgili Gayyor'a ve Şahmaran'a;

Sevgili Rüyayla'ya;

Sevgili Laleninbahçesi'ne;

Sevgili Galeni'ye;

Sevgili Yeniay'a;

Sevgili Handan'a;

Sevgili Pandora'ya;

Sevgili Aydan Atlayan Kedi'ye;

Sevgili Bendeniz'e;

Sevgili pRncfRn'e;

Sevgili Balkahve'ye;

Sevgili Denizanası'na;

Sevgili Requien for a dream' e,

Sevgili Kedila'ya;

Sevgili Zihni'ye;

Ve

Blogumu tesadüfen keşfeden öğretmen arkadaşım Sevgili Demet Acar'a (Eşine ve çocuklarına sevgilerimi ileterek) ;

Ayrıca blogumun düzenli okuyucularından yazlık komşumuz Münevver-Reşat Altun çiftine müjdeyi okur okumaz telefonla aradıkları için ;

VE SEVGİLİ OKUYUCULARIMA ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM...

Yağmur Bebek son anda yakaladı 2008'i... Şimdi 2009'da olduğumuza göre bir yaşında mı sayacağız armağanların en tatlısını?

Tekrar herkese, herkeslere binlerce teşekkürler. Yeni yıl tüm insanlık için mutluluk yılı olsun, herkesin dilekleri kabul görsün efendim, mutluluk yağmurları sizleri de sırılsıklam yapsın tez zamanda efendim ...

"Bebeğimin bebeği olacakmış" derken şimdi, " bebeğimin bebeği oldu" demenin mutluluk sarhoşluğunu yaşıyorum ben...

Sevgilerimle...

Geciktirdiğim için de özür diliyorum.

21 yorum:

lale dedi ki...

ah böyle olsun tüm özürler. Yağmur bebekle kocamın doğum günü aynı oldu. Demekki hiçbir fırsatı kaçırmayacak Yağmur. Elinden hiç bir şey kurtulamayacak. Şimdiden ispatladı kendini O. Yeniden hoş geldi sefalar getirdi dünyamıza. Sağlıkla mutlulukla hep sevdikleriyle dolu bir ömür sürsün. Anneanneye de sonsuz sevgiler

lale dedi ki...

yağmur bebek bir toparlansın müsait bir zamanda parpali ile bir hoşgeldin ziyareti yapalım ona uygun görürseniz.

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Tüm güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.

Laleciğim,ziyaretiniz bizi fazlasıyla mutlu eder. Bunu düşünmüş olmanız bile öyle güzel ki...

Ruyayla dedi ki...

Ayyyy dünya tatlısı Yağmur gelmiş maşş. Allah nazarlardan saklasın , analı-babalı , sağlıklı, mutlu ve uzun bir ömür nasip etsin rabbim :)

Anneannelerin en güzel yüreklisi ve böyle bir anneanneye sahip olan şanslı ve ( hem oğlak burcu hemde 2008 i yakaladığı için )inatçı Yağmur ne de güzel çıkmışsınız öylee :))

aysema dedi ki...

Çok teşekkür ederim Rüyaylacığım bu güzel yorumun ve tüm desteklerin için. İnan öyle iyi geldi ki dostluğun. Sevgilerimle...

PaNDoRa dedi ki...

Ayyyy ama çok çok tatlı bu bebiş yaaa. Maşallah, nazarlar değmesin bu güzelliğe. Misss gibi de kokuyordur şimdi o yaa. Şanslı bir bebek olsun canım, sağlıklı, huzurla büyüyen bir bebek olsun. Gerçi böyle bir anneannesi varken, bu dileklerin hepsi gerçekleşmiş demektir.

Sevgiyle kalın!

pRncfRn dedi ki...

Ne demek aysema! Ne kadar da düşüncelisin, Tanrı kötülüklerden uzak tutsun Yağmur bebeği, bir sürprizim olacak! Belki de ona şiir yazan ilk kişi olacağım, ha? :)

Parpali dedi ki...

Mutluluğunuz yazınızdan bana da ulaştı desem :) Sevenleriyle, sevdikleriyle birlikte, mutlu, sağlıklı büyüsün küçük Yağmur...

aysema dedi ki...

Sevgili Pandora ,

Miss gibi kokuyor gerçekten.
Mutluluk nedense çok uzaklarda aranıyor.

Oysa mutluluk, bir bebek gülüşünde, bir dost elinde, sanal alemde gönderilen bir dost yorumunda, mutluluk iki sözcükte...

Sevgilerimle, teşekkürler.

aysema dedi ki...

Sevgili PRncfRn,

Beni ne kadar mutlu ettiğini anlatmama sözcüklerim yetersiz kalıyor.

Yağmurlar Prensinin insan yüreğinden kopan Yağmur Bebek'e yazdığın şiirini göz pınarlarımdan süzülen damlalar eşliğinde okudum. Çok teşekkür ederim. Zamanım çok kısa, bir ara bağlantı vereceğim. Ne dersin?

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Mutluluklar bulaşıymış, sana da yansımasına sevindim. Çok daha büyükleri gelsin o güzel yüreğine, hiç çıkmamak üzere gelsin otursun canım.

Sen her şeyin en güzelini hak ediyorsun herkesten fazla...

Sevgilerimle...

Galeni dedi ki...

Sevgili Öğretmenim,
Bloğunuzun ismi sanki yağmur bebeği müjdeler gibiydi. Sizin için gerçekten de "rüyalar gerçek oldu"
Aramızda kan bağı olmasa da hesapsız çıkarsız oluşan gönül bağımız sayesinde ben sizin manevi oğlunuz olduğuma göreee,
Şimdi ben dayı mı olmuş oldum yanii :)
Heyooo dayı oldummmm :))

pRncfRn dedi ki...

Sevgili aysema,

Gerçekten çok sevindim beğenmene... Çok sevinirim tabi ki, sorman bile hata! :)

aysema dedi ki...

Evet Galeni sen dayı oldun, benim de rüyalarım gerçek oldu. Rüyalar gerçeklerin tohumları değil mi zaten. Bize o tohumları yeşertmek için emek vermek kalıyor. Bütün yorgunlukları unutturuyor gerçekten istenenlere ulaşılınca...

Senin de , tüm insanların da rüyaları gerçek olsun, dileğim bu...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Teşekkürler PRncfRn. O güzel şiiri herkesler okusun ve Yağmur Bebek'e de güzel bir anı olarak kayıt altına alınsın değil mi?

Yağmur Bebek, büyüyecek, okullara gidecek; sonra anneannesinin blogunu okurken o şiire rastlayacak...

Hayali bile çok güzel... Tekrar teşekkürler... Sevgiler.

DemotikE dedi ki...

Selamlar.
Allah, analı babalı büyütsün.
Kısmeti bol ve daim olsun.
Anne-babasına ve dünyaya yeni gözlerini açmış bu yavruya sahiplenen ve onu sevenlere mürüvvetlerini görmeyi de Allah'ın nasip etmesini dilerim.
...
Bu arada ana-babayı ve sizide ayrıca kutlarım.
Gözünüz aydın, birliktelikleriniz daim ve mutlu - huzur olsun...
Mevla, ben ve benim gibi henüz torun sahibi olmayanları da böylesi ödüle layık kılar inşallah.
Dostça kalınız.

aysema dedi ki...

Sevgili Demotike,

Birbirinden güzel dileklerine çok teşekkür ederim.

Tanrım tüm isteyenlere tattırsın bu mutluluğu, sağlıkla, hayırlısıyla. Size de tattırsın. Tüm kalbimle diliyorum bunu...

Sevgiyle kalın dostça yaşayın, torunlarınızı okşayın efendim.

вєndєníz... dedi ki...

Allah nazarlardan saklasın mutluluğunuza ve yağmura kem göz değmesin maşallah demeden çıkmayalım,ve darısı başımıza:))

aysema dedi ki...

Sevgili Bendeniz,

"Maşallah" sözcüğünü artık sık sık kullanmaya başladım. Nazar boncuğu bile taktım.

Tanrım TÜM BEBEKLERİ nazarlardan, kem gözlerden korusun. O kadar savunmasızlar ki...

Teşekkür ederim canım.

fashion jewelry dedi ki...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

jacker dedi ki...

I will pass on your article introduced to my other friends, because really good!
wholesale jewelry