17 Şubat 2009 Salı

CANIM AİLEM

ttp://www.diziler.com/index.php?page=shows&id=1443 ( Resmi buradan aldım.)


Canım AilemCanım Ailem dizisini çok beğenerek izliyorum... Öyle ki salı akşamlarını sabırsızlıkla bekliyorum... ATV izlemek istemediğim bir kanal, ama bu dizinin hatırına salı akşamları saat 20.00'de televizyonun karşısındaki yerimi alıyorum...
Tüm oyuncular birbirinden başarılı. Hangi birinden söz etsem ki... Uğur Yücel (Samim) , Ozan Güven(Ali), Şebnem Bozoklu(Meliha), İlker Aksun(Halim), Ezgi Mola( Feride), Funda Eryiğit (Seyhan) , Sezgi Mengi( Yiğit), Deniz Denker, Alpay Şayhan ve diğerleri ve Cabbar Ağa...
Gerçek aşk görmek isteyenlere (Issız Adam'ınki de aşk mıydı?) bugünkü bölümde doruğa çıkan Seyhan ve Ali'nin aşkını, dizinin tekrarından da olsa, izlemelerini öneriyorum. İki gün sonra nişanlısıyla düğünü olmasına karşın Ali'ye koşuşuna bile kızamadım. Hatta ohhh be dedim kendi kendime! Eşim, Bu kadar da olmaz!" dedi, ama ben "Olur olur, sen dizinin önceki bölümlerini izlemediğin için öyle söylüyorsun!" yanıtını verdim.
Diziye emeği geçenleri kutluyorum. İzlemeyenlere öneriyorum...
Yapımcı: Erol Avcı - Yönetmen : Sadullah Celen - Senaryo: Selin Koç
Herkese iyi seyirler...

10 yorum:

Ozgur dedi ki...

Evet, evet. Biz de oyle dedik, evcek...
:)
selamlar.

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür,

Aynı duyguları paylaştığımıza sevindim.

Sevgiler...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

bizim evinde en favori dizilerinden. Tüm oyuncular süper
sevgilerimle

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Gerçekten hepsi çok başarılı... Özellikle Meliha, dizinin temel taşlarından. Aslında küçükten büyüğe hepsine bayılıyorum ben.

SEVGİLER...

Gülüş dedi ki...

Ekran kirliliği içinde izlenebilecek en güzel dizilerden biri Canım Ailem.Her hafta kaçırmamaya dikkat ediyoruz ailecek:) Bu hafta izleyemedim.Tekrarı ne zaman diye bakınca, Cuma günü 01:40 da olduğunu gördüm.Ne kadar makul bir saat:)
Bu arada size katılıyorum kanal tercihleri konusunda.Pazartesi günü Elveda Rumeli'yi izlediğimizde babam aynen şu yorumu yaptı "bu kanalda niye çıkıyor, bu diziden de soğuyacağım sonunda" :) Ve farkettiyseniz dizilerde hiçbir aksama yok.Her hafta yayınlanıyor.Para bol tabii kriz filan vız gelir damat beye...

aysema dedi ki...

Sevgili Gülüş,

Hoşgeldin. Geç de olsa bu haftaki (hiç olmazsa)kaçış sahnesini görmeni isterim. İki oyuncu da çok başarılı, gerçek gibiydi.

Sözlerinin tümüne katılıyorum. Babana saygılarımı iletirsen seviniyorum. Çok haklı. Halk yoksullaşırken,işini kaybederken, fabrikalar kapanırken birilerinin çocukları pırlantalarla oynuyor,gemilerde turluyor, ortaklıklardan ortaklıklar beğeniyor. Halk da bunu görmüyor...

Sevgiler...

Galeni dedi ki...

Ben Meliha'yı tek geçerim dizide.
"Gebertirim seni Samimmm"
:))

aysema dedi ki...

Meliha bence de çok başarılı Galeni, diziyi çekip götürüyor. Ancak diğerleri de çok başarılı.

Sevgiler...

Yeniay dedi ki...

Merhaba gerçekten çok güzel bir dizi izlerken insan kendini onların arasındaymış gibi hissediyor insani duyguları çok gelişmiş ve güzel olan ama ne yazıkki paraları olmayan insanların yaşam savaşını çok güzel veriyor parası olmayan insanın aşkından bile vazgeçtiğini gösteriyor...

aysema dedi ki...

Sevgili Yeniay,

Çok farklı konuyu içermesi de ilgi çekiyor, oyuncuların başarısı kadar. Yaşam mücadeleleri ülke insanımızın (sadaka alanların dışında emeğiyle geçinenlerin) içinde bulunduğu durumu da gösteriyor.

Yormlarınız için çok teşekkür ederim.

Sevgiler...