25 Şubat 2009 Çarşamba

NELER OLUYOR BİZE?


Dün Parpali aradı, siteme giremediğini söyledi. Bazı arkadaşlarına denetmiş, yok, siteye ulaşılamıyormuş.

Akşam eşim de bir türlü siteme giremediğini söylemişti, bugün öğle yemeğine gelince aynı durumun devam ettiğini söyledi. Birkaç yerden denedim, olmadı; dedi.

Bunun üstüne bir de Almanya'dan arkadaşım telefon etti, 'bilgisayarım bozuldu galiba, sitene giremedim. Yeğenim laptopunu bıraktı, onun da acemisiyim, öğrenmeye çalışıyorum.' Takip ediyormuş, ancak son yazıları okuyamamış.

Googlede bir sorun var galiba. Dün izleyicilerde de toplu gidişler olmuştu, nedenini düşünmeye başlamıştım ki, başka sitelerde de toplu terkler yaşandığını okudum. Bunun teknik bir sorundan kaynaklandığnı yazıyorlardı.
Bakalım, bekliyoruz... Düzelir sanırım.

Bloglardan giriliyor da googleden mi girilmiyor, bunu da anlamadım. Bu konuda bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim. Sorun benimkinde mi, genel mi ? Şimdiden teşekkürler...

6 yorum:

Parpali dedi ki...

Açabildim sitenizi nihayet. Umarım çözüme ulaşmıştır problem.

aysema dedi ki...

Ohhh nihayet! Umarım diğerleri de girebilir. Çok teşekkür ederim Parpali, bu güzel bir müjde oldu.Duydular mı dersin?
Sevgiler...

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

Dün ben de defalarca açmaya çalıştım ama önce açılıp sonra hata verdi, bir kaç saniyeden fazla kalamadım blogunuzda. Bir yerlerde bir sorun var ama nerede?

aysema dedi ki...

Sevgili Aydan Atlayan Kedi,

İlginize teşekkürler. Bugün de aynı şekilde giremeyenler olmuş. Sadece bende mi bu hatayı gösteriyor bilemiyorum. Yeni bir sansür uygulaması olabilir mi? Umarım değildir.

Sevgiler...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Aysemacım biraz zor açılıyor siten ama ama sanırım başkaca bir sorun yok.
Bzen oluyor böyle, ben kendi siteme bile giremediğim bile olmuştu. Sevgiler canım.

aysema dedi ki...

Teşekkürler Laleciğim.
Dilerim geçici bir durumdur.

Sevgiler...