12 Şubat 2009 Perşembe

ÖDÜLLENDİRİLDİM


Sevgili Pandora beni ödüllendirmiş. Severek okuduğu bloglar arasında beni de saymış. Çok mutlu oldum. Kendisine tüm içtenliğimle teşekkür ederim...

Ancak bu ödülü alanların uyması gereken kurallar varmış. Bunlar:

1) Ödülü veren bloga link verilecekmiş.

2) Beğenip ödüllendireceğin 7 blogu şeçip onların da linkini verecekmişsin.
3)Ve o bloglara gidip ödüllendirildiği müjdesini verecekmişsin...


Ödül almak çok güzel, onur duydum. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum Sevgili Pandora'ya... Ödül vermek çok daha güzel...


Ödül vermek GÜZEL de seçim yapmak çok zor! Siteme eklediğim tüm blogları okumayı seviyorum. Hepsi birbirinden değerli benim için... Ayrıca izlediğim blogları da seviyorum. İlk fırsatta onları da sevdiklerimin arasına almayı düşünüyorum. İlk fırsatta yapacağım bunu... Ve tümünü ödüllendiriyorum buradan...


İYİ Kİ VARSINIZ, İYİ Kİ YAZIYORSUNUZ, İYİ Kİ OKUYORUM HEPİNİZİ...


Hepinizde ayrı bir tat, ayrı bir koku ve aynı insan yüreği var... Ben o yürekleri çok seviyorum!




6 yorum:

Savaş Çocuğu dedi ki...

Ne kdar güzel :) gerçekten sevindirici bır sey . Sen zaten benim en severek okuduklarım arasındasın :) Sevgiyle kal

aysema dedi ki...

Sevgili Savaş Çocuğu,

Yorumunuz da çok güzel, teşekkür ederim. Ben de sizin blogu yeni keşfettim, ama severek okuyorum.

Dostça kalın, sevgiyle yaşayın.

Moonshine dedi ki...

Ben de blog'unuzu yeni kesfettim, gercekten guzelmis. Size de tesekkurler yazdiginiz icin :-)

Sevgiler

Moonie

aysema dedi ki...

Hoşgeldin Moonshine...

Ben de yazan herkese yürekten teşekkür ediyorum. Size de ayrıca teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim.

Dostça kalın,sevgiyle yaşayın.

Parpali dedi ki...

Ödülümü aldım.
Umut arıyordum ya dün. Anladım ki, sadece bu sayfaların olması bile umut aşılayabilir insana.
Teşekkür ederim öğretmenim.
Sizi okumak, yeterince güzel bir ödül zaten.

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Umut sensin inan... Geleceğe olan umudumu yeşertiyorsun her seferinde. Senin varlığın, senin gibi insanların varlığı insanlıktan umut kesmememizin en güzel nedeni.

Sen tüm ödülleri hak ediyorsun.
Sevgilerimle...