14 Şubat 2009 Cumartesi

SENİN KOKUNDAN UZAK



Rüzgarlara, kuşlara, bulutlara yakın,
senin etinden, tırnağından ayrı,
senin kokundan uzak.

Benim güzelim,
benim ceylan bakışlım,
benim kafamın ateşi,
yüreğimdeki.

Mümkün mü şu anda rüzgar olmak, kuş olmak?

Hayır, güzelim,
hayır, ceylan bakışlım,
hayır, kafamın ateşi, hayır,
hayır, yüreğimdeki.


Şu anda mümkün ve güzel olan tek bir şey vardır:

Yanarak sevmek seni.





(Dizeler A. Kadir'in Dağ Başında şiirinden alıntıdır.)





SENİ (sizleri de) ÇOK SEVİYORUM...

8 yorum:

gay_yor dedi ki...

SEVGİLİLER GÜNÜNÜZÜ KUTLUYORUM ÖĞRETMENİM..

aysema dedi ki...

Sevgili Gayyor,

Çok teşekkür ederim. Ben de sizlerin ve sevmesini bilenlerin tüm günlerinin Sevgililer Günü gibi özel ve güzel olmasını diliyorum.

Seni seviyorum.

PrimaRima dedi ki...

Öğretmen olduğunuzu yeni öğrendim bende size öğretmenim demek isterim bundan sonra izniniz olursa...fotoğrafınız harika.Sevginin fotosu bu :)

aysema dedi ki...

Sevgili PrimaRima,

Emekli Öğretmenim artık... İzin ne demek, istediğiniz gibi seslenebilirsiniz. Ayrıca "ÖĞRETMENİM" sözcüğü öğle güzek ki. Beni de çok mutlu ediyor.

Fotonun güzelliği torunum Yağmur Bebek'ten fışkıran sevginin gücü...

Teşekkürler.

denizanasi dedi ki...

en güzel evlat aşkı ve henüz tatmasam da torun aşkı olsa gerek :)

aysema dedi ki...

Evet, Denizanası... Her aşk özel ve güzel. Ama galiba aşkların en güzeli, evlat ve torun sevgisi. Herkes zamanı gelince tatsın bu güzel duyguyu. Yürekten diliyorum bunu...

Sevgiler.

lemanice dedi ki...

çok hoş bir tablo,dizeler,harika saygı ve sevgilerimle,bana da bekliyorum.

aysema dedi ki...

Sevgili Lemanice,

Teşekkürler... Hemen geliyorum ziyaretinize...