10 Şubat 2009 Salı

YOKTU YOOOOKKK

Gece yarısı ağlama sesiyle uyandım. Yatağımdan fırladım. Her yer karanlık, göz gözü görmüyor, zifiri karanlık...

Gözlerim yarı aralık, bir yerlere çarpa çarpa koştum! O odaya baktım, bu odaya baktım, şu odaya baktım; yoktu yookk! Oda aynı oda değildi, neresi burası, ben kimin, ağlayan kim? Dinledim, dinledim, bir daha dinledim... Ağlayan da yoktu yookk!

Yattım, hemen uyumuşum. Bir iki saat geçti geçmedi, yine aynı ses! Ağlıyor, çok ağlıyor! Gözlerimi açamıyorum, ağlama sesi şiddetleniyor!

Piş piş piiişşşş, diyorum, susmuyor! Eeee eeeee nesi var, benim yavrumun uykusu var; uyusunda büyüsün, tıpış tıpış yürüsün, okullara gitsin ninni ninnniiiii! Hayır etkisi yok! E eeee e Allah uykularını ver Allah! diyorum, susmuyor... Dandini dandini danalı bebek, benim de kızım kınalı bebek, faydasız...

Çayırda buldum seni, kendime aldım seni, ellere vermem seni diye avazım çıktığı kadar bağırarak söylüyorum; duymuyor.

Birde de gel, ikide de gel, üçte de gel; dörtte de bineriz faytona, beşte de gideriz attaya... Yok yok susmuyor, susturamazsın beni, diye direniyor!

Çıt çıt çıt çıt çedene de, sar bedeni bedene; dünya dolu yar olsa da alacağın bi dene, bi dene, bir taneeee...

Sustu... Ses gelmiyor artık...

Ben uyandım. Evimdeyim, kendi yatağımdayım. Yağmur Bebek İstanbul'da dünyalar tatlısı anne-babasının kollarında mışıl mışıl uyuyordur umarım.

Peki yastığım neden ıslak?

17 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

:(((( Canım yaaa, yapma böyle annesi ve babasının yanında ve ne kadar mutlu düşünsene anneannesi. Yıpratma kendini. yine gelecek toruncuk sana, kabuslardan uzak durmaya çalış lütfen :(((

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ahhh görüşmek kısmet olamadan gittin demek. Yağmur bebek buradayken senin yolun artık hep İstanbul'a çıkar nasılsa)). Sevgiler sana

aysema dedi ki...

Sevgili Pandora,

Teşekkürler... İlk geceyi atlattık, alışırız biraz zor da olsa...
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Dağ dağa kavuşmaz, insan insana kavuşurmuş, derler. Bir gün bir yerde buluşuruz. Hem dediğin gibi bir ayağım İstanbul'da olacak artık, çok dayanacağımı sanmıyorum ayrılığa.

Sevgiler benden...

Parpali dedi ki...

Yapmayın öğretmenim ya. Kötü oldum ben şimdi...
Ama Yağmur sayesinde İstanbul geliş-gidişleri çoğalacak. Güzel olacak.

evvelzamanicinde dedi ki...

:-(( doğrusu ya çok duygulandım. Torun sevgisi bambaşka demek ki...

sevgiler...

Galeni dedi ki...

Allah kavuştursun öğretmenim.
Bir an benim yazdığım korku öykülerinden birisini okuyorum sandım. Siz sadece kendinizi değil sizi seven bizleri de üzersiniz böyle yaparsanız

Nihal dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Elif..den dedi ki...

Yorumlardan anladım kadarıyla ninemi oldunuz..
Ay ne güzel bir duygu olsa gerek ,genç yaşta torun sahibi olmak.
Allahım o günleri bizede göstertmesi dilegimle..

PrimaRima dedi ki...

Kötü bir kabusmu gördünüz:( yazınızla bende üzüldüm inanın.
Allah en kısa zamanda kavustursun.Üzmeyin canınızı...

Adsız dedi ki...

Sn.Öğretmenim
Hoş geldiniz. Biraz uğraşsınlarda Sizlerin kıymetini daha iyi anlasınlar. Yok anlamasınlar?
EMİR:)

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Yağmur sayesinde sık sık geleceğim İstanbul'a, haklısın.

Bu arada "İstanbul Yedi Tepe" dizisi TRT 1'de öğleden sonraları (15-15.30 gibi sanırım.) gösteriliyor. Tekrarını izlemek de çok güzel. Tüm sanatçıları başarılı buluyorum.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Evvel Zaman İçinde,

Tüm sevgilerin önüne geçti minik Yağmur. Teşekkürler, sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Galeni,

İlk günün duygusallığına ver bu yazıyı. Alışacağım, sağlıklı olsunlar sevdiklerimiz yeter ki... Uzaklık önemli değil. Seni üzmeyi hiç ama hiç istemem, mutluluk haberlerini bekliyorum biliyorsun...

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Elif,

Nine oldum gerçekten. Öyle güzel, öyle tatlı, öyle minik ki... Ama verdiği mutluluk kocaman!..
Pek genç değilim bu arada, yaş aldım da yaşlanmadım galiba.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Prima Rima,

Alışkanlık diyelim... 40 gece aynı şeyleri yaşayıp da 41'inci gece ayrılınca böyle oluyormuş demek ki...Bebekler zamanı öyle çok dolduruyor ki ayrı kalınan bir günde boşluğa düşüyor insan. Tüm bebekler analı babalı, sağlıklı büyüsün... Önemli olan bu, gerisi ayrıntı.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Emir,

Hoşbulduk, teşekkürler...

Kıymet anlama değil de hepsi makarnalı, patates kızartmalı günlere dönmek üzereydiler biraz daha kalsaydım. Büyüme zamanları geldi değil mi? Bebek büyütmek ana-babayı da büyütüyor bir anlamda.

Sevgiler...