1 Mart 2009 Pazar

AĞLAŞTIK SADECE


Gülmekle ağlamak kardeş... Ve hepsi biz insanlar için.

Sabah "Gülümse" yazısına bağlantı verdim, akşam "Ağlaştık" yazısını yazıyorum. "Bu ne yaman çelişki anne!" diyeceğim Ahmet Kaya gibi...

İkisi de paylaşmak sonunda. Birincisi daha kolay. Ya ikincisi ? Bazan öyle zor, öyle zor ki...

24 Yaşındaki oğlunu kaybetmiş bir anneyi kim, nasıl teselli edebilir ki? Hangi söz, hangi davranış işe yarar ki!..

"Keşke hasta olsaydı, birkaç gün baksaydım; kokusuna doysaydım!" diye ağlayan, yakınan, isyan eden, "Ben ne suç işledim ki bu başıma geldi !" çığlıkları yüreklerde yaralar açan bir anne!..

Dokuz yıl tedavilerden sonra dünyaya gelen bir bebek, annesinin bebeği, 24 yaşına geldiğinde trafik kazasında uçuyor bir anda... Üniversite son sınıfta!

Amasra'ya gittik onlara. Diyemedim, hiçbir şey söyleyemedim. Sadece sarılıp birlikte ağlaştık. ağlaştık, ağlaştık...

5 yorum:

denizanasi dedi ki...

tanrım ne büyük acı.. allah sabır versin :(

aysema dedi ki...

Sevgili Denizanası,

Gerçekten çok acı... Anne hiç durmadan bağırarak ağladı, baba tek sözcük edemeden sessizce ağladı!

Dayanılır gibi değil. Sabır dilemekten başka bir şey gelmedi elimizden. Berbat bir durum...

Sevgiler...

PrimaRima dedi ki...

allah sabırlar versin :( çok üzüldüm.Çok çok büyük acı evlat acısı.

aysema dedi ki...

Çok sağol PrimaRima,

Dayanma gücü diliyorum ben de. Başka anneler ağlamasın. Herkesin çocuğu sağlıklı, mutlu yaşasın...

Sevgiler...

LOAN COMPANY dedi ki...

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun. Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com) Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor.