6 Mart 2009 Cuma

BANA BİR DOKTOR LAZIM





Çok üzgünüm!

Mustafa Balbay da tutuklanmış. O da "Ergenekon"cuymuş!

Suçu,
"Anayasa" yı silah zoruyla değiştirmekmiş.
Olabilir mi?
Neden olmasın?

"Kalem kılıçtan keskindir", demiş atalarımız...

Balbay'ı uzun yıllardır okuyorum.
Kendine özgü hoş bir üslup var yazılarında.
Özgün,
Kimseninkine benzemeyen.
Bu özelliğini seviyorum.

Peki neyi savunuyor yazılarında?
Çağdaş, demokratik,laik,hukuk devletini.
Atatürk'ün ilke ve devrimlerini,
Atatürk milliyetçiliğini.
Ve ulus devleti...
Bu düşüncelerini beğeniyorum.

Mustafa Balbay tutuklanmış!
Çok üzüldüm.
Ama tüm bu karmaşaya rağmen
Hukuka güvenmek istiyorum.
Tüm davaların tez zamanda sonuçlanmasını diliyorum.

*******


Haaa aklıma gelmişken ekleyeyim. Hükümetimiz yakında Anayasa'yı değiştirme çalışmalarına başlayacakmış. Anayasamızın "Değiştirilemez, değiştirilmesi teklif bile edilemez" maddelerini değiştirmenin yolları araştırılıyormuş.

Ben bu konuda "Ahsen Hanım"ın üstün yeteneğine başvurmalarını öneriyorum.
Eşi için yaptı, başarısını kanıtladı.
Bir kez de Türkiye Cumhuriyeti için yapsın bunu...
Unutmasın!

Kendisi de artık sadece bakan beye ait değil,
Tüm ulusa mal olmuştur
Dünden sonra...

Hadi Ahsen Hanım!
Yat bir kez daha istiareye...

Kör gözlerimiz açılsın.
Susan dillerimiz çözülsün.
Aklımız tez zamanda başımıza gelsin...

Üzgünüm çok!
Aklımı yitiriyorum.
Bana bir doktor lazım!..

11 yorum:

Parpali dedi ki...

Öğretmenim, günlerden bir gün "Ben bu ülkenin doktoruyum" da demişti Başbakanımız. İnsan doktordan da vazgeçiyor bu durumda :)

WindRider dedi ki...

her satırına katılarak okudum yazdıklarınızı.

sivil darbe böyle birşey...

üstelik zamanlama açısından bakınca maalesef beklenir bir durumdu balbay'ın tutuklanması. dolar fırlamış, işsizlik artmış, meydan kapışmaları ortada... gündem değişmeliydi ve değişti.

ama ne pahasına?

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Ben o sözünü duymamıştım. Sanırım Maliye Bakanı Unakıtan da duymamış ki taaa Amerika'ya giti...

Bana ne, bana ne!.. Ben de aynı hastaneye gitmek istiyorum...

Hem başbakan: "Kriz bizi teğet geçti!" diyordu. Şimdi kriz patladı,dolar tavan yaptı. Televizyonlarda sunucular konuşurken dakika dakika doların yükselişini veriyor. Kandıramazsın beni...

Ben Ahsen Hanım gibi olmak istiyoruuum!!! Bana ABD doktoru bulsunlar... Alıp başımı gidecem... Bak çıldırdım mı ne? Acil durum!

aysema dedi ki...

Basın ikiye bölündü birileri tarafından.

Yandaş Basın: Sınırsız özgürlük,sınırsız yasaları hiçe sayma hakkı verilmiş. Onlar Ahsen Hanım gibi istiareye mi yatar, birileri ellerine mi tutuşturur bilinmez, her şeyi önceden bilirler. Savcıya verilen ifadeleri önce onlar yazar, tutuklamaları önceden bilirler, yargılanmadan kişileri suçlu ilan ederler. Kimseninin çıtı çıkmadığı gibi TRT dahil kanal kanal gezip kendi gibileri kandırırlar. Bunların son yıllarda özel olarak kullanılanları var ki çok komikler... Kendini akıllı gibi göstermeye çalışırken tüm aptallıklarıyla yansırlar beyaz cama... Ezber Bozan derken ezberlediklerini PAPAĞAN GİBİ SÖYLEDİKLERİNİN farkedilmeyeceğini sanırlar...

Muhalif Medya: Onları susturmak için her yol mübahtır. Çünkü "Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar" En büyük suçları insanları düşünmeye yönetmiş olmaktır.

Sizin de söylediğiniz gibi işler ters gittiği zamanlarda geliyor bu dalgalar. Teşekkürler WindRider darbeden geçilmiyor bu sıralar. Bu da sivilinden ama yolun sonu çok karanlık görünüyor.
Saygılar.

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Parpili yazınca hatırladım ben bu ülkenin doktoruyum demişti hatta bir keresinde savcıyımda demişti heheheheheh. Daha ne diyelim biz Aysemacım.Söyelenecek her şeyi söylemişsin

nazpek dedi ki...

Merhaba
Eşimle birlikte sayfanızı gezdik. Gerçekten güzel bir blog hazırlamışsınız. Kendimize yakın bulmamız boşuna değilmiş. Eşimde Elazığ'lı.Elazığ ile ilgili blogtaki kitap öneriniz için teşekkür ederiz. En yakın zamanda "temin edebilirsek" okumak istiyoruz.Bizimde size bir kitap önerimiz var. Elazığlı ermeni bir yazar olan HAMASDEĞ'in "GÜVERCİNİM HARPUTTA KALDI" adlı öykü kitabi mükemmel.Memleket özlemini müthiş işlemiş.okumanızı tavsiye ediyoruz.

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Eksik bıraktığım bir şey var yazımda. Balbay'ın ne ile suçlandığı netleşti.

Balbay, Anayasa'yı değiştirmeyi düşünüyormuş ve bu hükümetten kurtulmak istiyormuş. Darbe planlıyormuş. Yapmış mı darbe? Hayır, düşünüyormuş!

Peki gerçekten darbe yapanlara, 12 Eylülcülere bir şey yapılmış mı? Hayır! Neden?

Darbe yapanlara dokunma, darbe yapmayı düşünenlere dokun! Ve savcılığını sen yap! Neden? Neden? Neden? Ben anlayamıyorum. Anlayan var mı bilmiyorum...

Teşekkürler Lalecim...

aysema dedi ki...

Sevgili Nazpek,

Yorumunuz beni nasıl mutlu etti anlatamam. Memleket hasretim depreşti birden. Özlediğimi hissettim.

En kısa sürede " Güvercinim Harput'ta Kaldı" yı bulup okuyacağım.

Eşine ve sana sevgilerimi gönderiyorum yürekten. Senin blogun da bana çok sevimli geldi. Okumaya devam edeciğim...

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin.jpg http://sukruyilmaz.net/img/mevlukandili.jpg

YORUM:Ah benim Güzel Aysema Ablam.
Mustafa Balbay'dan ergenekoncu olursa eh el insaf artık vay halimize...Bu şerefsizlerden herşey beklenir ve gecen gun bir yerde seçim aratırmalarına gözüm takıldı ayrıca bir kaç gazetede gördüm yapılan anketler ve tahminler doğru ise 2007 seçimlerindeki almış oldukları oy yüzdesinden daha fazla çıkacak diye bir kanı var içimde ve çok korkuyorum artık bunlar ki zaten başbakanın mitinglerinde Son OSmanlı Padişahı diye de pankart actılar bunlar eskiye osmanlıya dönüş sinyalleri veriyor ve bu ANAYASA değişikliğide bunun için yapılacak,ben bugune kadar TSK,ORDU'NUN işe karışmasına karşıydım ama İllaki bu işler dur demeleri lazım fakat onlarda uyutulmuşa benziyor gibime geliyor...

Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin Günaydın.

Hayırlı Günler Ailenizle, Sevdiklerinizle birlikte Güzel Bir Hafta Sonu Tatilini,Huzurlu ve Neşeli geçmesini dilerim.Sevgiyle,Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalın Allaha Emanet Olun,Saygılarımla.

MEVLİT KANDİLİNİZ KUTLU OLSUN

BU MUBAREK GECEDE DUALARINIZIN KABUL VE MAKBUL OLMASI DILEKLERIMLE MEVLUT KANDILINIZI KUTLAR SIZE VE SEVDIKLERINIZE HAYIRLARA VESILE OLMASINI DILERIM.

Azmış İken Cehl ile halk_ı Cihan
Dolmuş iken Küfr ile Kevn_ü Mekan
Nur_i İman Sende Olmuştur Ayan
Merhaba Ey Mah_ı Mevlit Merhaba

Alıntı:Yazan=Abdulahad Nuri

Bütün Herkesin Anne'lerinin,Eşlerinin ve Kız Kardeşlerimin Bayan Hanımefendi Arkadaşlarımın 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü Kutlarım.

Türkiye Cumhuriyeti’nin odak noktasında yer alan kadınlarımız, üstlendikleri, misyonu yaşatma görevini ülkenin yaşadığı problemlerin birinci derecede muhatabı olmalarına rağmen hiçbir fedakarlıktan çekinmeden yerine getirmiş; modern ve çağdaş Türkiye’nin oluşmasında söz sahibi olmuşlardır.

08 DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN

KADINLAR GÜNÜ

Bugün kadınlar günü,
Koşalım Çağlayan'a .
Çağlayan nehir gibi,
Coşalım Çağlayan'a.

Elimizde bayrağımızla,
Dilimizde marşlarımızla,
Eşimizle, çocuğumuzla,
Koşalım Çağlayan'a.

Toplumumuzu germeyelim,
Buna mahal vermeyelim,
Dinci, laik el ele,
Koşalım Çağlayan'a.

Hakkımızı arayalım,
Cehalete karşı duralım,
Bugün özgür olalım,
Koşalım Çağlayan'a.

Herkes bizi dimdik görsün,
Özgürlüğümüz daim olsun,
Dünya kadınları örnek alsın,
Koşalım Çağlayan'a.

Üzerimizde oyunlar oynanmasın,
Çarçaf,türban kalmasın,
Kimse kimseyi kırmasın,
Koşalım Çağlayan'a.

Çalışma hayatına katılalım,
Ekonomik özgürlüğümüzü alalım,
Atatürk'e layık olalım,
Koşalım Çağlayan'a.

Cahil, aciz kalmasın diye,
Bu oyunlar sürmesin diye,
Çatışmalar olmasın diye,
Koşalım Çağlayan'a.

Alıntı:Fatma Biber
http://www.canim.net/siirler/14317-.html

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

aysema dedi ki...

Sayın Şükrü Yılmaz,

Güzel dileklerinize teşekkür ederim. Ben de tüm emekçi kadınlarımızın gününü kutluyorum. Emeğin, tüm emeklerin değerini bulmasını diliyorum. Emekler boşa gitmemeli...

Diğer yazdıklarınıza katılıyorum. Yalnız sorunun çözümünü askerde arama düşüncenize katılmıyorum. Sorunu halk çözmeli. Demokratik yoldan çözümlenmeli.

Ben inanıyorum, ya da inanmak istiyorum. Bu Anadolu var ya bu Anadolu, tez zamanda uyanacak. Son sözünü söyleyecek. Hile hurda yapmazlarsa halkımız geldikleri yere gömecekler. Dediğim gibi, ama yeter ki seçimler adaletli olsun. Her yol mübah dedikleri için bu kadar çok oy almış görünüyorlar bence... Önceki seçimlerde de bazı dolaplar döndü, önümüzdeki seçimde de dönecek! Bunu durdurabilseler, her şey düzelecek.

Dürüst seçim olması dileğiyle...

LOAN COMPANY dedi ki...

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun. Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com) Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor.