23 Mart 2009 Pazartesi

HİÇBİR ZAMAN GEÇ DEĞİL (mimlendiniz)


"Yeteneğe çok saygı duymuyorum. Yetenek genetiktir. Önemli olan onunla ne yaptığınızdır." Martin Ritt



Alıştırma:

Genellikle çok derinlerde sakladığımız kazarak ortaya çıkarabileceğimiz yönlerimiz vardır. Kim ne derse desin hiçbir zaman çok geç değildir.

Eksiklerimiz kadar olumlu yönlerimizi de kabul etmek oldukça önemlidir.

Cümleleri tamamlayın lütfen:


1. Çocukken ............... kaçırdım.
2. Çocukken ............... yoksundum.
3. Çocukken ............... yaralanmış olabilirim.
4. Çocukken ............... olmayı hayal ederdim.
5. Çocukken ............... isterdim.
6. Evimizde asla yeterli .......... olmadı.
7. Çocukken daha fazla ........... ihtiyaç duyardım.
8. Bir daha asla .......... göremeyeceğim için üzgünüm.
9. Yıllar boyunca ......... merak ettim.
10. ............. kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.




Not: İçinizdeki Yaratıcıyı Keşfedin (Julia Cameron) -
Tamamlanacak Cümleler alıntıdır.


Kimleri mi mimledim? "Blog Listem" de olan herkesi mimledim. Uygun olanlar yazsın lütfen...

Sevgilerimle...

33 yorum:

beenmaya dedi ki...

hımm ben bu mimi sevdim gerçekten ve sanırım en kısa sürede cevaplayacağım.

böylesi bir mim başlattığınız içinde ayrıca çok teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Duyarlılığınız için çok teşekkür ederim. Merakla bekliyorum.

Sevgiler...

nazpek dedi ki...

Güzel ama zor bir mim düşünelim bakalım

aysema dedi ki...

Sevgili Nazpek,

Kolay gelsin.

Sevgiler...

вєndєníz...(иυянαиσzкαи.¢σм) dedi ki...

çook güzel bir mim,ben de alıyorum payımı sevgiyle,akşam yazarım kısmetse..sevgiler:))

aysema dedi ki...

Sevgili Bendeniz,

Sevindim beğendiğine. Okumak için sabırsızlanıyorum.

Sevgiler...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Aysemacım çok güzel bir mim ama noktalı yerler insanı daha çok merak ettirmez mi. Çocukken olmayı isterdim ama ne olmayı . Ben mimi yanlış mı değerlendirdim yoksa. Çünkü benden başka böyle bir şay soran olmamış)).
Çook öptüm

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

İşin püf noktası da galiba bu... Noktalı yerlere sizin için uygun olanı yazacaksınız. Bazısını boş da bırakabilirsin Sevgili Lale...

Sevgiler...

GünCeraN dedi ki...

Ben de listenizde diğer sayfamla yer alıyorum ama her zamanki sayfamda cevaplandırmaya çalışacağım. Hem bir-iki kelime yazacak kadar kolay, hem de üzerinde düşünülecek kadar zor bir konu.

Julia Cameron'ın kitabı elimde yok ama bir kişilik testi olsa gerek. Cevaplarını merak ediyorum.

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Günceran,

Hep aklımdaydı, iyi ki anımsattın, yeni siteni ekleyeceğim şimdi.

Bu test değil, yanıtları yok kitapta. Size uygun gelen yanıtı yazabilirsiniz. Biraz da kendimizi tanımaya yönelik, özeleştiri gibi bir şey...

Sevgiler...

zihni dedi ki...

Mim borcum ödenmiştir, ilginize efendim:)

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,

Borç ne demek! Bizde teklif var, zorlama yok. Çünkü gönülsüz yenen aş, ya karın ağrıtır ya baş...

Yazınızı biraz önce okudum, çok beğendim. Elinize, yüreğinize sağlık.

Çok teşekkür ederim ilginize...

Ozgur dedi ki...

Merhaba, ben de katıldım mime!
Sevgiler.

aysema dedi ki...

Teşekkürler Özgür, bekliyorum.

Sevgiler...

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

bu konu çok güzel şimdi yazacağım öğretmenim..

Banu Durgunlu dedi ki...

Sevgili Aysema hn. çok teşekkür ederim bu keyifli MİM için...En kısa zamanda cevaplandırmaya çalışacağım...
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Gayyor,

Harika, bekliyorum sabırsızlıkla...

aysema dedi ki...

Sevgili Banu Durgunlu,

Asıl ben teşekkür ederim.

Sevgiler...

Prima Rima dedi ki...

şahane bir mim fırsat bulursam cevaplamak isterim, ama daha yazıyı okurken içimden tek tek cevapladım zaten.

aysema dedi ki...

Sevgili Prima Rima,

Yaşasın, bekliyorum.

Sevgiler...

H.Y. Ergün dedi ki...

Mimi aldım, bir iki gün içinde yanıtlayacağım inşallah. Zor bir mim.

aysema dedi ki...

Sevgili H.Y.Ergün,

Bekliyorum, teşekkür ederim.

Galeni dedi ki...

Ödevimi yaptım öğretmenim :)

aysema dedi ki...

Şimdi bakmaya geliyorum Sevgili Galeni. Çok teşekkür ederim.

Sevgiler...

Biraz dedi ki...

Simdi bana yazdiginiz yorumunuzda okudum dolayisi ile haberi almis oldum:)...en kisa zamanda yazmaya calisacagim. Tesekkurler. Sevgi ve selamlarimla :)

aysema dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim ilginize...
Sabırsızlıkla bekleyeceğim yazınızı.
Sevgiyle kalın, dostça yaşayın...

Ruyayla dedi ki...

Mim hazır öğretmenim .. Teşekkürler ve sevgiler..

aysema dedi ki...

Sevgili Rüyayla,

Karşılıklı birbirimizin sitesine konuk olmuşuz anlaşılan. Senin yazını okudum, yeni dönmüştüm ki üsteki iletini aldım.

Ben teşekkür ederim. Çok güzel olmuş.

Sevgiler...

edi.ben dedi ki...

MİMmime sahip çıktım ve yeni MİMleneceklerimi MİMledim Aysema... Gerçi sevgili Zihni Örer'i benden önce sen MİMlemişsin ama :)
sevgiler sana... sıcacık ve içten...

BARIŞ dedi ki...

hayatımda ilk defa mimlenmenin güzel birşey olabileceğini gördüm. okudum, düşündüm ama soruları bir türlü cevaplayamadım.. bazılarına verdiğim cevapları ise çok yalın buldum.. sonra tekrar oturdum ve şunu düşündüm... "bu soruların cevabı bende niye yok" diye... işte buna cevap verebildim ancak... olgunluk. ben geçmişi düşünmeye fırsat bulamadım geleceği hazırlamaya çalışırken...çocukluğunu sorgulayabilenler çocukluğunu özleyenlerdir galiba.

aysema dedi ki...

Sevgili edi.ben,
Çok teşekkür ederim. Okudum ve çok beğendim.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Barış,

Siz ilk kez mimlendiniz, ben de ilk kez mim başlattım.

Ve güzel olan yanı, hepimiz düşündük, geçmişimizle hesaplaştık belki de, bugünümüzü değerlendirdik.

Olumlu ve olumsuz pek çok şey yaşıyoruz. Ve bu yaşananlar kişiliğimizi oluşturuyor.

Bugün "olgunlaştım" diyebiliyorsak yaşadıklarımız işe yaramış, yıllar boşa akmamış demektir.

Sizde de öyle olduğunu düşünüyorum. Paylaştığınız için teşekkürler...

Dostça yaşayın, sevgiyle kalın...

LOAN COMPANY dedi ki...

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun. Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com) Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor.