15 Mart 2009 Pazar

OHHH İSTANBUL ve YAĞMUR



Yok çağırmadılar! Bekledik bekledik çok bekledik... Ha bugün çağıracaklar, ha yarın çağıracaklar diye diye bir ay olmuş buradan gideli. Beceremezler, yapamazlar, yorulurlar, sıkılırlar; çağırırlar dedik, ııhh yok çağırmadılar! Biz kendiliğimizden kalktık geldik...

Biz iyiyiz, ama isterseniz gelin, özledinizse gelin!

Özlenmez mi? Özledik, çok özledik; kalktık geldik işte. Gördük ki her şey yoluna girmiş, düzenler kurulmuş, işler tıkır tıkr yürüyor. Yağmur Bebek mutlu,annesi- babası mutlu ve de huzurlu...

Resimlerle, videolarla bir yere kadar oyalanıyor insan, avunuyor. Ama ya kokusu? Kokusu gelmiyor resimlerden, sadece buram buram özlem kokuyor, Yağmur kokmuyor, burnumun direğini sızlatıyor...

Öpmek, koklamak isteği dayanılmaz olunca kalktık geldik, kendiliğimizden. İsterseniz gelin dediler, istedik geldik işte... Üçüncü gün bugün, bugün pazar...

İstanbul çok güzel, Yağmur Bebek ondan da güzel (benim için)... Konuştu, konuşacak duygusu uyandırıyor ağız hareketleri. Bir çaba bir çaba ki sormayın gitsin. Sesler çıkarıyor, selerimize bebekçe yanıt veriyor, gülümsüyor, kahkaha atıyor.

Mutluluktan uçuruyor bizleri, mutluluk sarhoşu yapıyor...Haberlerden uzak kalmayı başarabilsek, ahh bunu başarabilsek...

Dedesi şu anda Yağmur Bebek'le oynuyor, ona şarkılar söylüyor:(Birini yazayım bari.)

"İstanbul'un Kız Kulesi , aman Allah!
Aşıklar iskelesi,
Kıyısında cananın ışıldıyor küpesi
(Kucağımda Yağmur'un ışıldıyor gözleri)

İstanbul'un Moda Koyunda
Canan benim boyumda
Kıskananlar kıskansın
Alacağım sonunda!

Canan ey, canan ey,
Yağmur ey, Yaaaağğmurr eyyy..."


Urfalı Babi, bir zamanlar söylüyormuş bu şarkıyı. Ben hiç dinlemedim, eşimden duydum sadece... Sizlerden duyan var mı?
İşte bu şarkı ,dedesi tarafından Yağmur Bebek için ninni haline dönüştürülmüş oldu. Umarım telif melif istemezler bizden...

Şimdi Yağmur'un sesini dinlemek istiyorum, izninizle...

15 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ah o kokuları yok mu??Can gittikten sonra bile bir süre kokusu kalıyor. Hoş geldiniz İstanbula. Yağmur bebeğe yağmurla bereketle geldiniz. Sevgilerimle

pRncfRn dedi ki...

Yağmur bebek :)

Sitem gördüm sanki hm? Ama iyi ki gitmişsiniz, olsun!

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Hoşbulduk. Gerçekten o koku yok mu o koku, dünyanın en güzel parfümleri yanında hiç kalır. Can bebeği de öpüyorum. Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sitem gibi görünse de gizli bir gurur var Sevgili pRncfRn... Öyle yazdığıma bakma, özellikle gelmedik.Anlaşmalı yani...İyi ki de öyle yapmışız. Kendi düzenlerini çok güzel oturtmuşlar. Ben olsaydım, her şeye atılıp onlara fırsat tanımayacaktım.
Öyle tatlı olmuş ki Yağmur Bebiş, herkese öpücük gönderiyor.

Zeugma dedi ki...

Merhaba Aysema Hanım,
Ne güzel de aktarmışsınız toruna olan özleminizi.Kavuşmanız kaçınılmaz bir hale girmiş artık,bunu hissettim çok bariz.
Torun baldan tatlıdır diye duyarız hep. Doğruluğu buradan da belli oldu :)
Biraz daha büyüsün kimbilir neler hissedeceksiniz.
Daha çok küçük sanırım. Güle güle büyüsün inşallah.
Benim yerime öpün Yağmur'u.Belki birgün fotolarını da koyarsınız :)

Parpali dedi ki...

Hoşgeldiniz :) Yağmur kokusu nasıl da çekmiş sizi buralara. Sevmek de olmasa ne kalırdı acaba bu dünyada?

beenmaya dedi ki...

selam

ben blogspottan beenmaya (kırmızı günlük)
aykut erdem'e yani pRncfRn'e ulaşmaya çalışıyoruz
cep teli dışında ona ulaşabileceğimiz bir başka tel adres kişi bilgin var mı
gerçekten çok önemli ve acil

özlem...

aysema dedi ki...

Sevgili Benemaya,

Şimdi gördüm, hiçbir bilgim yok. Keşke olsaydı, çok merak ettim...

Ebru dedi ki...

Dünyanın en güzel kokusu cidden bebeklerin kokusu. Elleri üzerindeki minicik gamzeler, çeneleri of. Ne kadar güzel anlatmışsınız. Ne kadar şanslısınız.
Zihni Abi'nin oralardan çıkıp geldim. Yolunuz düşerse beklerim. www.nehirida.net

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,

2,5 aylık oldu Yağmur Bebek, çok tatlı ablası. Çok seviliyor bildiğin gibi. Özleyince dayanamadık geldik. Sizin yerinize de öptüm kokladım.
Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

İyi ki sevgi var, iyi ki sevdiklerimiz var. Sen de onların arasındasın, biliyorsun.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Ebru,

Hoşgeldin. Zihni Abinin oralardan geldinse bir kez daha hoşgeldin. Benim çok değer verdiğim blogerdir kendisi. Az ama öz yazıyor.

Ziyaretine geleceğim. Sevgiler...

Prima Rima dedi ki...

Ben size demişdim değilmi?Torunun mis kokusu sizi mutlu eder diye bilmem hatırladınızmı?
Çok sevındım onunla buluşmanıza ve bayıldım dedenın şarkısına.

aysema dedi ki...

Sevgili Prima Rima,

Hatırlamaz olur muyum? Zaten burnumuzda tütüyordu. Çıkıp geldik.

Beni "haberler" mutsuz ediyor. Kişisel olarak kolay mutlu olan bir insanım. Küçük şeylerden mutlu oluyorum. Ancak haberlerde, küçük bir yardım parası almak için birbiriyle didişen kuyruklardaki insanları görmek beni mutsuz etmeye yetiyor. Ülkenin kaynaklarının heder edilmesi canımı sıkıyor. Bilmem anlatabildim mi derdimi Sevgili Prima Rima...

Yağmur Bebek, her şeyi unutturuyor gerçekten. Bu bambaşka bir mutluluk, hiçbir şeye benzemiyor inan...

Şarkıyı beğenmene sevindim.

Sevgiler...

LOAN COMPANY dedi ki...

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun. Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com) Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor.